MCH Private Equityn hallinnoima SOFEP-rahasto on päättänyt sijoittaa "All for Padel” vauhdittaakseen ryhmän kansainvälistä laajentumista. Tämä vuonna 2018 perustettu kokonaisuus pyrkii seuraamaan ja tukemaan espanjalaisia ​​yrityksiä kehittymään kansainvälisesti.

Muistutuksena All for brand Padel (AFP) on Adidaksen lisenssi mailaurheiluun, mukaan lukien tietysti padel. Se luotiin vuonna 2010, ja se on luonut vankan brändikuvan, jonka ansiosta se on nyt yksi markkinajohtajista.

Lupaava kumppanuus

Alan nousu padel viime vuosina on mahdollistanut yrityksen laajentumisen maailman neljään nurkkaan.

Itse asiassa koko kehityksensä ajan All For Padel on onnistunut vakiinnuttamaan asemansa peräti 40 maassa.

18. marraskuuta Espanjan Oman Private Equity Fund (“SOPEF”) ilmoitti virallisesti liittymisestä vähemmistösijoittajana AFP:hen. Toiminnan tavoitteena on vahvistaa yrityksen kehitystä, mutta myös vauhdittaa sen kansainvälistä laajentumista hyödyntämällä tämän enemmän kuin eloisan markkinan tarjoamia mahdollisuuksia. Tästä syystä tämä uusi kumppanuus voi olla todellinen siunaus Adidasille, joka hakee merkittävää taloudellista tukea uusien strategisten suunnitelmiensa toteuttamiseen.

Maa padel – Kaikki puolesta Padel

"Vahvista asemaamme markkinajohtajana"

Kuten kerroimme sinulle vähän aiemmin, All For Padel on läsnä 40 maassa ja työskentelee käsi kädessä seurojen, yhdistysten ja kansainvälisten liittojen kanssa. Sen päätavoitteena on kasvattaa kurinalaisuutta kaikkialla maailmassa. Lisäksi yritys haluaa esitellä All Forin kautta korkean lisäarvon hankkeita, kuten laitteiden valmistusta, mutta myös rataasennusta sekä tulevien valmentajien koulutusta. Padel Akatemia. Vuonna 2021 AFP:n liikevaihto oli noin 30 miljoonaa euroa. Kunnianhimoinen ja itsevarma, jälkimmäinen tavoittelee 70 prosentin lisäystä kuluvalle vuodelle.

Selon Jose Luis Sicre, yksi All Forin perustajista ja toimitusjohtaja Padel ”SOFEPin tulo yhtiön pääomaan edellyttää, että voisimme hyötyä paremmista keinoista strukturoida itseämme ja vahvistaa vireillä olevia hankkeita. Lisäksi niillä kaikilla on yhteistä tehdä padel kansainvälisesti ja vahvistaa asemaamme markkinajohtajana."

Luis Parras, SOPEFin kumppani, puhui myös tästä uudesta liitosta.

”AFP on meille suuri mahdollisuus, kun pyrimme kehittämään läsnäoloamme kansainvälisesti. Lisäksi monet keskeiset tekijät saivat meidät päättämään sijoittamisesta tähän yritykseen. Adidas on todellakin vahva brändi, jolla on erittäin hyvä sijainti padel ja ennen kaikkea sen johtoryhmien huippuammattitaitoa viime vuosina.”

Sebastien Carrasco

Tulevaisuuden naturopatia ja intohimoinen padel, Seb on terveys-/ruokaherrasmies Padel Magazine. Hän jongleeraa palan, quinoan ja eteeristen öljyjen välillä. Hän on nyt lähes kahden vuoden ajan käsitellyt uutisia pienestä keltaisesta pallosta samalla intohimolla.

Tunnisteet