Vuosi 2021 oli poikkeuksellinen vuosi padel ja erityisesti tuotemerkeille. Espanjalaisen yrityksen luvut Starvie ilmestyi ja näyttää ennennäkemättömän kasvun!

Brändi on linjassa vuoden 2021 trendin kanssa, eli ennennäkemättömän kasvun kanssa niin kansallisesti kuin kansainvälisestikin. Luvut todistavat sen: jos keskitymme vain Espanjan markkinoihin, vuosi päättyi lisenssien 22 prosentin lisäykseen, kertoo tiedotteessa. Espanjan federaatio Padel. Urheilumme on muuttumassa niin mittasuhteiltaan kuin markkinoidensakin osalta.

Ja Starvie-brändi tunsi sen. Sen liikevaihto, joka oli 2,68 miljoonaa euroa, nousi 6 miljoonaan euroon vuonna 2021, mikä tarkoittaa siis +122 %:n kasvua: monumentaalista!

Ja tämä luku ei näytä hämmästyttävän brändin toimitusjohtajaa, Jorge Gomez de la Vega, joka ilmoittaa "että hän toivoo kaksinkertaistavansa vuonna saadun tuloksen 2022"!

On sanottava, että brändi, joka valmistaa premium-palasejaan Espanjassa ja sponsoroi pelaajia, kuten Bea Gonzalezin ja Javi Garridon, jotka kunnostautuivat WPT Miami Openissa, nauttii erittäin hyvästä suosioarvosta fanien keskuudessa!

Nasser Hoverini

Innostuin jalkapallosta, löysin padel vuonna 2019. Siitä lähtien se on ollut hullua rakkautta tähän urheiluun niin, että olen jättänyt suosikkiurheilulajini.

Tunnisteet