Kun PadelReference.com Tähdet 2025 järjestetään Padel Kosketa Bassin d'Arcachonmyyntijohtaja Ranska ja Tecnifibren Benelux-maat, Thibaud Berland, muisteli brändin ensimmäistä vuotta, jolloin se investoi massiivisesti padeliin, strategiaa, jota toteutettiin mailan ympärille käyräja tulevaisuudennäkymät.

Täysin uudistettu strategia

”Tämä on ensimmäinen todellinen investointivuotemme padeliin”, Thibaud Berland sanoo. Useiden tarkkailukausien jälkeen Tekninen kuitu päätti kiihdyttää kehitystään näillä markkinoilla vuonna 2025 uudella lähestymistavalla.
”Muutimme strategiaamme täysin. Se on Victorin aloittama kaksivuotinen projekti, jonka ansiosta pystyimme aloittamaan pelaajasta ja rakentamaan yhtenäisen tuotteen. Tutkimme kilpailijoita ja ennen kaikkea tunnistimme…” tarkka kulma: kyky tuottaa negatiivinen kulma"Ratkaiseva tekijä hyvien pelaajien ja aivan huipputason välillä."

Tämä tutkimus johti ns. käyrä, Tecnifibren padel-uusimisen symbolinen maila.

Ensimmäisen vuoden konkreettisia tuloksia

Yhdeksän kuukauden toiminnan jälkeen luvut puhuvat puolestaan:
"Olemme havainneet, että 90% pelaajista parantavat lentorattaan, kun ne ylittävät käyräTämä ei ole tarinankerrontaa; tämä on todellinen tuoteetu.

Palaute käyttäjältä vaikuttajat, sisällöntuottajat ja pelaajat Mailaa testanneet olivat erityisen positiivisia. "Ollaanpa rehellisiä: vanhat mailamme olivat vähemmän hienostuneita. Nykyään Curva edustaa..." uuden aikakauden ensimmäinen kivi Tecnifibrelle.

Nopeasti laajeneva ranskalainen läsnäolo

Kansallisella tasolla Tecnifibre on vahvistanut näkyvyyttään parhaiden ranskalaisten toimijoiden keskuudessa.
"Olemme nyt kohdassa lähes 10 % Ranskan 100 parhaan pelaajan joukossa varustettu Tecnifibrellä. Tavoitteena on saavuttaa 15% 2026issa"Ei pyri hallitsemaan hinnalla millä hyvänsä, vaan aidolla brändin johdonmukaisuudella ja suorituskyvyllä."

Ajatuksena oli rakentaa vankka tukikohta Ranskaan ennen kuin laajennetaan tätä läsnäoloa vähitellen kansainvälisesti.

Kunnianhimo ei lopu tähän. Tecnifibre aikoo vakaasti vakiinnuttaa asemansa maailmanlaajuisesti:
"Emme voi vielä puhua merkittävistä hankinnoista vuodelle 2026, mutta Tavoitteenamme on nousta maailman 20 parhaan pelaajan joukkoon kahden tai kolmen vuoden kuluessa.Se on meidän suunnitelmamme, ja työ on jo käynnissä.

Pelaaja Gonzalo Alonso, jo sopimuksen alla, ilmentää tätä strategiaa täydellisesti: "Hän on erinomainen lähettiläs timanttimuoto"Eikä hän ole kaukana 20 parhaan joukosta."

Valikoima, joka laajenee vuonna 2026

Lanseerauksen jälkeen käyräTecnifibre valmistelee seuraavaa askelta.
"Vuoden 2026 alussa käynnistämme tehokas uusi mallisto, joka perustuu timantin muotoon, jota seuraa a toinen kohokohta tuotettu vuoden jälkipuoliskolla. Lopulta meillä on kolmesta neljään aluetta : kierros, vesipisara et timanttikaikki Curvan innovaatioiden inspiroimia.

Tulojen kannalta padelin rooli on yhä suurempi.
"Tänään, Padel edustaa noin 10 % liikevaihdostamme Ranskassaverrattuna paljon pienempään lukuun muutama vuosi sitten. Tavoitteena on saavuttaa 20–25 % kahden tai kolmen vuoden kuluessa. "

Kansainvälinen liiketoiminta on edelleen prioriteetti: "Yhdysvallat keskittyy enemmän suolakurkkuMutta Eurooppa ja Etelä-Amerikka ovat meille avainmarkkinoita. Espanjassa teemme jo yhteistyötä useiden merkittävien toimijoiden kanssa: markkinat ovat kyllästyneet, mutta meidän on oltava siellä, ja Aika on meidän puolellamme.. "

"Käytimme aikaa tehdäksemme asiat oikein, ja tänään aloitamme alusta vahvempina kuin koskaan. Curva on..." uuden luvun alku Tecnifibrelle padelissa.

Frank Binisti

Franck Binisti löysi padelin Club des Pyramidesissa vuonna 2009 Pariisin alueella. Siitä lähtien padel on ollut osa hänen elämäänsä. Näet hänen usein kiertävän Ranskaa ja kertomassa tärkeimmistä ranskalaisista padel-tapahtumista.