Milanossa, Babolat muuttaa kaupungin uuden Juan LeBron -kokoelmansa näyteikkunaksi.
3. painoksen mukana Milano Premier Padel P1, yksi ammattilaispiirin lippulaivaturnauksista, Babolat käynnisti rohkean viestintäkampanjan. Milanon raitiovaunulinjoilla näkyy kuukauden ajan brändin visuaalinen tunnus selkeällä viestillä: “Lämmitä tuomioistuin”, kutsu värisemään padelin rytmiin.
Ennennäkemätön kaupunkinäkyvyys
Milanosta, muotoilun ja innovaatioiden pääkaupungista, tulee näin tämän näyttävän kampanjan kohtauspaikka. Raitiovaunut, Milanon kaupunkiliikenteen todelliset symbolit, muuttuvat mobiilimainonnan välineiksi, jotka kulkevat kaduilla väreillä ja energialla. Babolat x Juan LeBron.
Juan LeBron, vahva imago brändistä
Tämän kampanjan keskipisteenä espanjalainen pelaaja juan lebron, padelin avainhenkilö maailmanlaajuisesti ja historiallinen kumppani Babolat vuodesta 2017. Sen logo, joka on saanut inspiraationsa lempinimestään "El Lobo" ("Susi"), on kaikkialla läsnä tässä tiedonannossa.
Kampanja, joka liittyy täydellisen kokoelman julkaisuun
Tämä Milanon raitiovaunujen valokeila osuu samaan aikaan kuin a uusi Juan LeBronille omistettu kokoelma. Koostuu kolme mailaa, a täydellinen tekstiilisarja, a pari innovatiivisia kenkiäja a eksklusiivinen laukku.
Ottamalla haltuunsa Milanon raitioteitä, Babolat tarjoaa rohkean viestinnän, joka osoittaa sen Babolat pysyy kärjessä sekä kentillä että kaupungissa.
Franck Binisti löysi padelin Club des Pyramidesissa vuonna 2009 Pariisin alueella. Siitä lähtien padel on ollut osa hänen elämäänsä. Näet hänen usein kiertävän Ranskaa ja kertomassa tärkeimmistä ranskalaisista padel-tapahtumista.