Putiikin avajaisten kunniaksi Tennis Point Pariisin 17. kaupunginosassa, Padel Magazine oli mahdollisuus tavata Bertrand White, Wilsonin maailmanmyyntijohtaja.

Hän palasi kasvun laajuuteen padel ja luottaa kuuluisan tuotemerkin tuleviin tavoitteisiin.

“Upea vallan nousu”

BB: "Le padel on nopeimmin kasvava urheilulaji Euroopassa, kaikki urheilulajit yhteensä. Wilson mukana padel kaksi vuotta sitten. Hyödynnämme selvästi nykyistä trendiä.
Olemme erittäin iloisia, koska meillä ei toistaiseksi ollut omistettua tilaa, jossa harrastajilla olisi niin paljon valinnanvaraa ja toivomme, että monet tämän lajin ystävät tulevat käymään tässä uudessa myymälässä.".

PM: Sanoit myös, että on olemassa globaali strategia ehdotettavana padel toisessa Tennis Point, muissa kaupungeissa kenties? "

BB: "Kyllä, se on jo tapaus kertoa sinulle kaikki. Tennis Point avasi viime viikolla myymälän Madridissa erittäin suurella osastolla padel.

Heillä on tietysti muitakin myymälöitä Espanjassa, esimerkiksi Barcelonassa. Pian niitä on kaikkialla maailmassa.

Sinun pitäisi tietää se Tennis Point on tennikselle tarkoitettu kokonaisuus, mutta he ovat luomassa "Padel Point", jonka tarkoituksena on keskittyä vain tähän kurinalaisuuteen.

Jatkamme heidän kanssaan kumppanuutta, jonka kanssa olemme pystyneet rakentamaan Tennis Point jotta mekin voimme edistää tämän urheilulajin kasvua ja tarjota mahdollisimman monia tuotteita harrastajille ympäri maailmaa.

"Positiivinen tulos"

PM: Aiomme puhua hieman Wilsonista, onko sinulla joitain lukuja mielessäsi padel ? Voimmeko tehdä arvion tänään?

BB : "Erittäin positiivinen arvio! Rehellisesti sanottuna kesti kauan päästä tälle alalle, joka on padel. Halusimme odottaa hieman, kuinka tämä laji kypsyy ja kehittyy.
Kun päätimme painaa nappulaa, menimme todella lujasti suurten kumppanuuksien kanssa, kuten kanssa Fernando Belasteguin tai merkkiä Cupra.

Fernando Belasteguin, lentopallo, Wilson Bela X Cupra

Luvassa on myös uusi tarina, joka on tulossa pian… En kerro nyt enempää.

Tavoitteemme saavutettiin vuoden aikana huolimatta toimitusongelmista, jotka valitettavasti me kaikki tiedämme.

Olemme kaksinkertaistaneet lumikenkien tuotantokapasiteettimme vastataksemme kasvavaan kysyntään ja siten kaksinkertaistaneet valikoiman liikevaihtomme. padel (kengät, tekstiilit, lumikengät jne.).

Joka vuosi tuplaamme liikevaihtomme padel, se on vaikuttavaa!".

PM: Puhuit lyhyesti uudesta seikkailusta, voitko kertoa meille siitä hieman enemmän?

BB: Se on ollut hieno ranskalainen seikkailu, mutta ei vain, koska toivomme, että se tehdään myös Englannissa ja Saksassa.

Ajatuksena olisi tehdä suosituksi padel näissä kahdessa maassa täysin innovatiivisella yhteistyöllä, koska se olisi henkilö, joka ei ole kotoisin maailmasta padel. Tätä tieteenalaa kohtaan on suuri innostus ja halusimme hyötyä siitä tämän seuraavan yhteistyön ansiosta.

Uskoa Bertrand White Wilsonin puolelta olisi pian tulossa paljon erittäin mielenkiintoisia uutuuksia ja kuuluisa brändi iskee jälleen kovaan padel.

Katso koko haastattelu oheisesta videosta.

Joukkue Padel Toukokuu

joukkue Padel Magazine yrittää tarjota sinulle vuodesta 2013 parasta padel, mutta myös tutkimuksia, analyyseja yrittää ymmärtää maailman padel. Pelistä urheilun politiikkaan, Padel Magazine on palveluksessasi.

Tunnisteet