Kuten selitämme kollegamme CMD Sportista, Black Crown kasvoi 15 prosenttia vuoteen 2022 verrattuna.

Ennätysvuoden 2021 jälkeen, jolloin sen liikevaihto on ollut 3,11 miljoonaa euroa, espanjalainen brändi on menestynyt vielä paremmin vuonna 2022 3,58 miljoonalla eurolla, kertoo toimitusjohtaja Jordi Rovirosa. Luvut, jotka eivät heijasta kuluneen vuoden kasvoja. Käytännössä "näyttävän ensimmäisen vuosipuoliskon jälkeen kysyntä laski selvästi vuoden toisella puoliskolla.”, selittää Rovirosa.

Johtajalle tämä on tietysti edelleen positiivista, varsinkin kun tämä pieni yritys joutuu tekemisiin alan raskaan sarjan kanssa: – Markkinoilla, joilla kilpailu on yhä kovempaa, olemme tyytyväisiä siihen, että meidän kaltainen perheyritys on siellä, missä se on.

Todiste siitä, että padel viedään ympäri maailmaa, 50 % liikevaihdosta Black Crown tulee ulkomailta, toinen puoli ilmeisesti Espanjasta. Brändistä eniten pitäneistä maista löydämme Ranskan, Italian, Argentiinan, Meksikon, Argentiinan, Chilen ja Lähi-idän.

Xisco Gil ja hänen Black Crown Erityinen 16K

Yrityksen tulevaisuutta valmistellaan rauhallisesti, kuten sen johtaja selittää: "Koemme nousukauden padel rationaalisesti ajatellen emme tee liiallisia investointeja laitteisiin tai sponsorointiin."

Tänä uudelle vuodelle brändi voi luottaa päähenkilöänsä, Xisco Giliin, ja uuteen kokoelmaan, joka on jo voittanut faneja!

Xan on fani padel. Mutta myös rugby! Ja hänen virkansa ovat yhtä röyhkeitä. Useiden fyysinen kouluttaja padel, hän paljastaa epätyypilliset viestit tai käsittelee ajankohtaisia ​​aiheita. Se antaa sinulle myös vinkkejä kehon kehittämiseen padel. On selvää, että hän asettaa loukkaavan tyylinsä kuin kentällä padel !