Joffrey Gilant, toimitusjohtajaEsprit Padel Kauppa, palaa meille Espritin tarinaan Padel Kauppa sekä markkinatavarat padel.

Idea vuodelta 2019

Täytyy sanoa, että se on aina saanut minut nauttimaan pelaajien seurasta padel laitehankinnoissaan padel. Kun työskentelin klubilla (Esprit Padel), useita kertoja päivässä neuvoin ja ohjasin pelaajia, jotta he tekisivät parhaan mahdollisen mailavalinnan. 

Näistä neuvoista huolimatta ymmärsimme, että jotkut pelaajat olivat palaamassa kerhoon verkosta ostamiensa mailien kanssa kahdesta pääsyystä, hinnan ja valinnanvaran vuoksi. 

Siksi yritimme laajentaa valikoimaa tarjotaksemme laajemman tuotevalikoiman. Mutta tajusimme nopeasti, että meillä ei koskaan olisi samaa valikoimaa kuin verkkokaupalla, emmekä voisi koskaan kilpailla niiden kanssa hinnalla. 

Paradoksaalista kyllä, asiakkaat eivät välttämättä olleet tyytyväisiä näiden, usein ulkomaisten, verkkosivustojen tarjoamaan palveluun, jonka logistiikka, asiakaspalvelu ei ollut kovin sujuvaa ja huoltopalvelu oli epävarmaa. 

Tästä syntyi ajatus verkkosivuston perustamisesta. Se oli vuonna 2019, mutta klubitoiminnan räjähdysmäisen kasvun myötä meillä ei ollut juurikaan aikaa tämänkaltaisen projektin perustamiseen. 

Sitten Covid saapui... ja idea kypsyi keskustelujen ansiosta kahden muun klubin johtajan (David ja Charles) kanssa, jotka myös halusivat perustaa verkkokaupan. Siksi otimme aikaa pohtia projektia luodaksemme jotain, joka todella muistutti meitä, ja etuna oli se, että yhdistimme brändimme ja tuotteemme, jotta meillä olisi alusta alkaen hieman laajempi tarjonta.

Keskity asiakaskokemukseen

Alussa kamppailimme sivustojen kanssa, jotka tarjosivat satoja mailareferenssejä, tuhansia vaatteita, asusteita jne. Siksi oli välttämätöntä erottaa itsemme toisella tavalla.

Keskityimme alusta alkaen asiakaskokemukseen yrittämällä toistaa verkossa saman kokemuksen kuin seurassa. Ja luulen, että pelaajat kaikkialta Ranskasta pitivät siitä. Ensimmäisestä tunnista lähtien tämä muuttui henkilökohtaiseksi etäneuvoksi pelaajan tarpeiden mukaan, nopeaksi tilausten käsittelyksi ja sujuvaksi huoltopalveluksi, erityisesti ranskaksi. 

Ja uskon, että kaikki nämä tekijät ovat antaneet meille mahdollisuuden kasvaa ja laajentaa valikoimaamme pikkuhiljaa saavuttaaksemme tarjouskoon, jota suurimmat globaalit toimijat eivät enää voi kadehtia.

"Vertailija"

Niille, joille tämä työkalu ei ole tuttu, esittelen sen sinulle muutamalla sanalla. Olemme luoneet ja kehittäneet mailavertailijan, jonka avulla pelaajat voivat verrata useita mailoja yhdellä silmäyksellä: EL COMPARATOR! 

Tätä varten olemme arvioineet kaikki mailat 1-100 niiden kuuden pääkriteerin perusteella:

  • teho
  • Ohjaus
  • Confort
  • Kierre
  • toleranssi
  • Ohjattavuus 

Jokaisessa mailassa on siis kuusi nuottia, jotka näytetään tutkakaavion muodossa. Ja juuri kaavion yläpuolella olevan hakupalkin ansiosta voit valita minkä tahansa mailan vertaillaksesi sitä edessäsi olevaan mailaan. 

Ajatuksena on nyt parantaa sitä entistä intuitiivisemmaksi ja ergonomisemmaksi, mutta yksi asia on varma: se miellyttää sitä käyttäviä pelaajiamme!

Tämä työkalu vastaa todelliseen tarpeeseen pelaajalle, joka epäröi useiden mailien välillä. Mutta niille, jotka aloittavat padel ja joka saapuu verkkokauppaan, jossa on satoja mailareferenssejä, hänen on aina melko monimutkaista tehdä mailan esivalinta, jotta hän voi valita muutaman mailan välillä. Siksi mietimme tapaa ratkaista tämä ongelma. Toivon voivani puhua kanssasi siitä pian!

Vahva läsnäolo sosiaalisessa mediassa

Avasin YouTube-kanavani, Instagram-tilini ja jopa TikTok-tilini muutama kuukausi sitten! 

Ajatuksena tämän takana on jakaa Esprit-seikkailu mahdollisimman paljon Padel Shoppaile harrastajien kanssa padel. Siksi löydämme videoita vlog-muodossa, kuten "Black Friday" -videomme, jossa otimme kameran mukaan vuoden suurimman päivän aikana näyttääksemme kaikille, kuinka toiminta sujuu 'Spirit'in sisällä. Padel Myymälä. Näin asiakkaat voivat osallistua tiimin jokapäiväiseen elämään löytämällä niiden ihmisten kasvot, joiden kanssa he ovat saattaneet olla yhteydessä sähköpostitse, viestillä tai puhelimitse. 

Löydämme kuitenkin pääasiassa neuvontavideoita eri teemoista. padel kuten varusteet, taktiikka, tekniikka jne. 

Erityisesti käynnistin sosiaaliset verkostoni, koska huomasin, että ympärilläni oli puutetta koulutussisällöstä padel Ranskassa. Siksi päätin tehdä sen itse jakaakseni maksimaalisen arvon. Mielestäni se on hyvä tapa antaa takaisin vähän kaikesta, mitä padel viimeisen kuuden vuoden aikana, ja myös mielenkiintoinen tapa kommunikoida Espritin ympärillä Padel Myymälä.

Henkilökohtaisesta näkökulmasta se oli todellinen muutos ja suuri haaste minulle! Olen pohjimmiltaan introvertti, eikä kameran edessä puhuminen ollut todella helppoa, varsinkin kun jouduimme kuvaamaan kohtauksia klubilla pelaajien tai jopa yhteistyökumppaneideni edessä (nauraa).

Mutta hei, uusia asioita on aina kiva oppia, se on minulle vähän kuin uusi projekti omana asiansa! 

Ja sitten olen melko hyvin tuettu tässä uudessa seikkailussa, Paul, jonka kanssa työskentelen tämän videoprojektin parissa, auttaa minua paljon päivittäin. 

Fyysisillä liikkeillä on aina paikkansa

Verkko-ostaminen on yleistynyt viime vuosina, yhä useammat kuluttajat ovat tottuneet tekemään ostoksensa verkossa, minä ennen kaikkea. En esimerkiksi enää käy supermarketissa, tilaan netistä ja noutan sitten ruokani autolta. 

Verkosta ostaminen on yleensä helpompaa ja säästää aikaa, varsinkin maailmassa, jossa kaikki sujuu nopeammin. Amazonin kaltaiset pelaajat ovat ajaneet markkinoita kohti entistä nopeampaa palvelua ja logistiikkaa, mikä helpottaa verkkokauppaa. 

Mutta uskon silti, että fyysisillä myymälöillä on aina paikkansa. Itse asiassa jotkut ihmiset haluavat aina mennä kauppaan nähdäkseen, koskettaakseen tuotteita ja lähteäkseen niiden kanssa. Näin se on, enkä usko sen muuttuvan. Jokaiselle löytyy jotakin, ja se on hienoa! 

Ottaen huomioon padel, näemme joitakin kauppoja kukoistavan alueella, ja on mukava nähdä, koska mielestäni tarvitsemme niitä tukemaan padel Ranskassa. 

Fyysinen kauppa vs verkkokauppa

Toistaiseksi minulla on onni tietää molemmat, koska ennen Espritin käyttöönottoa Padel Kauppa, työskentelin Espritissä Padel jossa on pieni fyysinen kauppa. 

Ja selkeästi fysiikan myyntipisteen suuri etu on se, että laitteet voidaan näyttää, saada pelaajat koskettelemaan ja jopa kokeilla niitä ennen myyntiä. Kokemuksen mukaan on aina helpompaa myydä maila testauksen jälkeen kuin etänä. 

Verkkokaupan etu fyysiseen kauppaan verrattuna on sen luettelossa. Tarjoamme todellakin laajan valikoiman laitteita, joita fyysinen myymälä ei koskaan voi saada. Tällä hetkellä meillä on sivuillamme noin 6000 tuotereferenssiä, tarvitsisi 1000 m2 myymälän, jotta ne kaikki mahtuu, ja vielä enemmän (nauraa)!

Sielläkin hinnat ovat usein edullisemmat, mikä ei ole vähäistä varsinkaan kun tietää laitteiden hinnan. padel.

Ota se askel askeleelta

Esprit Padel Shopilla menee hyvin ja kasvu on kolminumeroista joka vuosi. Olemme onnistuneet vakiinnuttamaan asemamme Ranskan markkinoilla johtajana noin 25 prosentin markkinaosuudella. Tämä tarkoittaa sitä, että joka neljäs maila ostetaan Espritistä Padel Myymälä. 

Tämä on markkina, jolla marginaalit ovat melko alhaiset, joten meidän on pakko tuottaa volyymia jatkaaksemme kehitystä erittäin kilpaillussa maailmassa. Todellakin, monet ihmiset näkevät markkinat padel kuten uusi El Dorado, jossa voit ansaita paljon rahaa nopeasti ja helposti, mutta näin ei ole varsinkaan jos sinulla on pitkän aikavälin tavoitteita. Monet uudet pelaajat aloittavat yrittämällä erottua joukosta erittäin aggressiivisilla hinnoilla, mutta tämä ei ole hyvä pitkän aikavälin strategia, kuten jotkut ovat kokeneet. Tavoitteemme on omalta osaltamme olla kuluttajalle mahdollisimman houkutteleva, mikä tarkoittaa erilaisen palvelun, kilpailukykyisen hinnan ja huippuluokan huoltopalvelua, jotta asiakkaamme ostavat mielellään mielipadel-shop.com ! 

Mitä tulee tavoitteisiimme, katsomme, mitä tapahtuu muissa Euroopan maissa ja tietysti kun näemme kehityksen padel joissakin maissa se antaa meille ideoita ja laajentumishaluja. Ajattelemme sitä, mutta emme halua kiirehtiä, siksi otamme sen tällä hetkellä askel askeleelta. Joka tapauksessa pidämme sinut ajan tasalla sosiaalisissa verkostoissamme ja täällä Padel Mag!

Xan on fani padel. Mutta myös rugby! Ja hänen virkansa ovat yhtä röyhkeitä. Useiden fyysinen kouluttaja padel, hän paljastaa epätyypilliset viestit tai käsittelee ajankohtaisia ​​aiheita. Se antaa sinulle myös vinkkejä kehon kehittämiseen padel. On selvää, että hän asettaa loukkaavan tyylinsä kuin kentällä padel !