Kaikkien urheilulajien on oltava kaupallisten rakenteiden ympäröimiä. Näemme nyt, että ranskalaisten pelaajien ympärillä on todellinen villitys padel. Näemme, että suorituskyky houkuttelee sponsoreita kaikilla urheilulajeilla.

varten padel, jotka ovat kukoistavat markkinat, sponsorien saapuminen näille markkinoille edistää tämän urheilun uskottavuutta. Kilpailu antoi joillekin pelaajille mahdollisuuden löytää kutsumuksensa ja siten edustaa Ranskaa monissa Viron kilpailuissa padel kuten piirillä World Padel Tour. Tämä on houkutellut suuria urheiluvälineiden sponsoreita Babolat,Nox, Head, Asics, joka on ykkönen jalkineiden markkinoilla padel 75 prosentin markkinaosuudella Espanjassa (lähde: sportbuzzbusiness) tai yritykset, jotka haluavat vain lisätä näkyvyyttä, kuten CIC ja muut FFT-kumppanit. Nykyään tuotemerkit lyövät vetoa tulevaisuudesta padel, joka osaltaan edistää sen virallistamista.

Se vakuuttaa pelaajille, että urheilun takana on todellinen rakenne ja että heidän suorituskykyään voidaan palkita. Todellakin, monet pelaajat padel Ranskassa, tasonsa ansiosta, allekirjoittivat sopimukset suurten urheiluvälineiden valmistajien tuotemerkkien kanssa, joilla on sama tavoite tuotemerkille kuin muillakin urheilulajeilla, välittää brändin imago vaikutusvaltaisten urheilijoiden ansiosta oma urheilu.

Siten tämä on hyödyllistä tuotemerkeille, pelaajille, mutta myös padel Imago ja sen kehitys kasvavat vuosi vuodelta ja tarjoavat tapahtumia, jotka ovat mahdollisia suurten tuotemerkkien tulon myötä markkinoille.

Tämä ratkaisee tulevaisuudessa markkinoiden tämän päivän suurimman ongelman, näkyvyyden ja kannustaa ihmisiä investoimaan tähän urheiluun luomalla lisää klubeja padel suurkaupungeissa.

 Teema 2: Pelaajia palveleva markkinat
Todellinen kiinnostus kilpailuhenän kehittämiseeno Luo todellinen kilpailuhenki kannustaaksesi pelaajia ylittämään itsensä ja pitämään heidät käytännössä.

o Jokaista turnausta johtaa FFT ja järjestää seurat

o Erilaisten turnausten luominen (P100, P250, P500, P1000)

o Tämä järjestelmä saa klubit hyväksymään FFT: n voidakseen järjestää turnauksia ja tuoda takaisin lisää asiakkaita.

o Ole varovainen, ettet ole turhaa turnauksen toiminnassa, mikä saattaa väsyttää joitain pelaajia.

Kaupalliset rakenteet tämän kilpailun ympärilläSponsoreiden saapuminen näille markkinoille lisää tämän urheilulajin uskottavuutta.

o Suuret urheiluvälineiden valmistajien sponsorit ovat läsnä markkinoilla, kuten Babolat, Head ... jne.

o Se rauhoittaa pelaajia ja upottaa heidät täysin käytäntöön.

o Tämän urheilulajin imago kasvaa suurten urheilubrändien tulon ansiosta.

o Ratkaisu näkyvyysongelman ratkaisemiseksi.

Tanguy Le Roux

Opiskelija Master 2 -yrittäjyydessä ja innovaatioissa IESEGin JOHTOKOULussa Pariisissa ja innostunut urheilusta, päätin omistaa lopputyönni padel Ranskassa urheiluna ja sosiaalisena käytäntönä ja siihen liittyvänä markkinoiden kehityksenä. Olen asunut 22 vuotta Marokossa ja 5 vuotta Ranskassa, ja olen iloinen voidessani jakaa taitoni.