Vuonna 2024 Decathlon julkisti uuden logonsa, "l'Orbite", joka merkitsi brändin uudelleenbrändäystä ja uutta visuaalista identiteettiä modernisoidun suunnittelun ja uudistettujen värien avulla.
Kuikma, omistettu tuotemerkki padel chez Kymmenottelu, tarjoaa laajan valikoiman tuotteita tämän urheilun harjoitteluun: kenkiä, tekstiilejä, mailoja, palloja jne. Kaikille tasoille sopivien ja kohtuuhintaisten mailojen ansiosta se on ihanteellinen valinta aloittelijoille. padel.
Tunnettu jo tennispelaajan sponsoroinnista Gaël Monfils, jossa on tekstiilejä ja logo Kymmenottelu Ammattiradalla brändi tukee myös ammattilaispelaajia padel, kuten argentiinalainen Maxi Sanchez, 23. maailmassaja espanjalaiset Lucia Sainz, tällä hetkellä 11. sija maailmassa.

Tämän uudelleensuunnittelun myötä Kymmenottelu pyrkii uudistamaan imagoaan ottamalla käyttöön hienostuneen identiteetin ja symbolisen logon. Tämä muutos otetaan asteittain käyttöön kaikissa tuotteissa. Kuikma, mikä tarjoaa brändille visuaalisesti silmiinpistävän ennen/jälkeen.

Suuri urheilun harrastaja ja entinen tennispelaaja, löysin padelin muutama vuosi sitten käyttämättä siihen paljon aikaa. Sitten tulin koukkuun tähän lajiin harjoittelemalla sitä ja katsomalla ensimmäiset padel-ottelut. Odotan innolla vuoden 2025 uutisten jakamista kanssasi!