Mario Hernando, pääjohtaja World Padel Tour teki haastattelun Expansion-sanomalehdelle, hän puhuu jännittävistä aiheista, kuten WPT: n kannattavuudesta.

Yksi moottori vähemmän vuonna 2020

Epätyypillisen pandemian kauden aikana World Padel Tour piti vähentää tänä vuonna suunniteltujen turnausten määrää: 25 tukikohdassa, 11 lopussa. Toisin kuin muut urheilulajit, WPT on pystynyt sopeutumaan tilanteeseen ja antamaan mestaruuden kehittyä. Tapahtumien sujuvuuden takaamiseksi oli välttämätöntä mennä suljetuin ovin lipunmyynti on yksi tärkeimmistä tekijöistä Turkin taloudesta World Padel Tour.

- Meidän oli maksettava korvaus ihmisille, jotka olivat ottaneet liput suljettujen ovien turnauksiin, joten vuoden lipunmyynti osoittautui 80% odotettua pienemmäksi. . VIP-pakettien osalta olemme melkein 100% pudotuksessa ... ", tunnistaa Hernando. Isku piirin tileille.

EU: n strategia World Padel Tour

Piiri hyötyy lukuisista sponsoreista, mukaan lukien yksi, joka erottuu, ryhmä Estrella Damm, WPT: n pääosakas ja "pomo".

Kumppanit, joihin meidän on lisättävä kansallisesti ja jopa kansainvälisesti tunnustettuja yrityksiä : El Corte Inglés, Adeslas, Lacoste-kellot; ja monta tuotemerkkejä maailmankaikkeudesta padel, Bullpadel, Head, Nox jne. Äskettäin uusi kumppanuus Cupra-automerkin ja kuuluisan Formentorin, virtapiirin auton ja useiden padel maailmanlaajuinen. Brändi lyö selvästi vedonlyöntiä padel, jonka arvot ovat hyvin samanlaisia ​​kuin hänen.

"Pystymme luomaan liiketoimintaa sponsoreillemme, olivatpa he palkkio-, virkamies- tai teknisiä kumppaneita. Annamme heille maineen, joka antaa heille mahdollisuuden kasvattaa järjestelmällisesti myyntiään, minkä vuoksi kanssamme työskentelevien yritysten sijoitetun pääoman tuotto on yli kuusi kertaa suurempi kuin niiden omistusosuus! ” vakuuttaa Hernando.

EU: n strategia World Padel Tour kehittyä kansainvälisesti ei perustu yksinomaan sponsoreihin. Järjestäjät, jotka päättävät järjestää tällaisen tapahtuman Espanjan ulkopuolella, hyötyvät alennetuista verokannoista tapahtumaa mainostavien näyttelyjen lisäksi. Nyt keskitymme padel viimeaikaisen historian valossa on väistämättä positiivisia vaikutuksia tulevaisuudessa.

WOrld Padel TOur suljettujen ovien takana Madrid

Uusi lähde kasvun luomiseen

Olet ihme mikä on tulojen pääasiallinen syy World Padel Tour ?

Kuten Mario Hernando kertoi Expansión-lehdelle: " Tämä vuosi, ainoa tapa kasvattaa liiketoimintaamme on TV-oikeudet. Puhumme 40 prosentin kasvusta tänä vuonna, mikä tarkoittaa, että ihmiset haluavat nähdä pelit! "

Tällä hetkellä Espanjassa televisio-oikeudet kuuluvat televisiokanavalle GOL ja WPT on allekirjoittanut sopimukset SKY Sports Italian, mutta myös Nordicin kanssa, todiste siitä World Padel Tour houkuttelee yhä kansainvälisempää yleisöä.

Ianiv Vodovosoff

Ianiv on andalusialainen. Hän on intohimoinen padel yli 10 vuoden ajan, mutta myös markkinoinnissa. Vertaa, tutki, linkitä urheilu markkinointiin, kuten sen kapealla.