Club House on uusi sosiaalinen verkosto, joka on osuma. Ohjelmassa mestarikursseja ja keskusteluja monilla aloilla tuomaan yhteen harrastajia ja ammattilaisia. Urheilu on erityisen suosittu espanjankielisten keskuudessa, padel on ilmeisesti laskeutunut IOS: n ladattavalle alustalle.

Tilan jakaminen

Club House tarjoaa mahdollisuuden luoda yksityisiä kokoushuoneita seuraajien kanssa, jotka voivat osallistua keskusteluihin edellyttäen, että moderaattori tai järjestelmänvalvoja on kutsunut heidät. Tämä kooptiojärjestelmä rikastaa äänisisältöä ja houkuttelee enemmän yleisöjä.

Carles Prat loi siten klubitalon "Hablamos de pádel" (parlons padel) ja sillä on jo noin viisitoista jäsentä, mukaan lukien tietty Fernando Belasteguin. Menestystä ei voida kiistää, vaikka konsepti on aivan uusi. "Ajatukseni on, että klubi tuo yhteen faneja ja pelaajia, mukaan lukien tuotemerkit, liikemiehet, klubit tai liitot, tavoitteenaan jakaa mielenkiintoista tietoa padel ja sitä ympäröivä liiketoiminta ”, hän selittää CMD Sports.

Kaksi istuntoa viikossa

Tällä hetkellä ajatuksena onluoda vahva yhteisöpohja”Tavoitteena tulla maailman referenssiksi. Seuraajat Portugalista, Italiasta ja Japanista kirjautui konferenssihuoneisiin. Puomi padel, sisä- ja ulkokentät, käytännön kansainvälistyminen ovat pääaiheita, joista on keskusteltu.

Carles Pratin (espanjaksi) isännöimät kaksi toistuvaa kokoushuonetta pidetään maanantaisin ja torstaisin klo 22. Yleisön lisääntyminen tulevina viikkoina voi hyvinkin johtaa hintojen nousuun ja uusien teatterien avaamiseen. Kasvu padel on nyt havaittavissa myös sosiaalisissa verkostoissa, ja tämä suuntaus tulee entistä mielenkiintoisemmaksi, koska se vaikuttaa markkinointiin, todiste siitä, että kurinalaisuus on alkanut vuoden 2020 vuosikymmenen jäsennellymmällä kuin koskaan.

François Miguel Boudet toimittaja padel urheilu

Olen urheilutoimittaja, joka asuu Barcelonassa ja ilmeisesti fani padel.

RMC Sports, L'Equipe Magazine, Sport24, Infosport +, BeIN sports ja nyt kuorrutus kakkulla: Padel Magazine ! ;)