Digitaalisella aikakaudella padel-brändit hyödyntävät täysimääräisesti sosiaalisia verkostoja viestintä- ja markkinointivälineinä. Todellisina näyteikkunana nämä alustat antavat heille mahdollisuuden mainostaa identiteettiään, sponsoroituja pelaajia ja ilmoittamaan heidän uusi.

Viime vuosina on syntynyt tai kasvanut monia alustoja: Instagram, TikTok, X (entinen Twitter), LinkedInja monet muut. Näistä kanavista on tullut tehokkaita näkyvyyden vipuvarsia, joiden avulla brändit voivat päästä lähemmäksi yhteisöään ja vahvistaa mainettaan. Mutta sitten, Mitkä ovat suosituimmat brändit sosiaalisessa mediassa?

Nox, johtaja

Keskittyminen Instagram, brändien ja huippu-urheilijoiden eniten käyttämä sosiaalinen verkosto, on espanjalainen brändi nox joka on sijoitettu yläosaan 352 000-tilaajat. Virallinen sponsori Maailman ykkönen Agustín TapiaNox hyötyy argentiinalaisen maineesta, mikä vaikuttaa merkittävästi brändin imagoon ja menestykseen.

nox on aktiivinen myös muilla alustoilla, ja sillä on yli 19 000 tilaajaa X:ssä et 43 000 TikTokissa.

Adidas, toisella sijalla

Saksalainen tuotemerkki hyötyy yhden maailman suurimman urheiluyrityksen maineesta, joka on läsnä monissa urheilulajeissa. Sen padel-divisioona on toiseksi seuratuimpien tuotemerkkien joukossa Instagram, jossa 306 000-tilaajat.

Adidas sponsorit, erityisesti maailmanlistan kolmanneksi paras Ale Galán ja on noussut viime vuosina keskeiseksi pelaajaksi padelissa. Tuotemerkkiä ei kuitenkaan ole vielä saatavilla alustoilla. X et TikTok omistettu padelille.

Ale Galan uusi pala Adidas Metalbone HRD 32 2023

Bullpadel, varma valinta

Hyvin läsnä kentällä monien pelaajien kanssa Maailman Top 30, Bullpadel on olennainen viite. Hän kerryttää 263 000 seuraajaa Instagramissa ja asemoi itsensä #1/X kanssa yli 23 000 tilaajaa.

Brändin lähettiläisiin kuuluu tähtiä, kuten Fede chingotto, Juan Tello, Gemma triay et Delphi Brea.

Kolmannes pelaajista Premier Padel Finaalit pelataan Bullpadel !

Loput sijoituksesta

Head, korokkeen juurella

Historiallinen tennisbrändi, Head myös padelissa 183 000 seuraajaa Instagramissa. Erityisesti se tukee Maailman ykkönen Arturo Coello, jonka kanssa hän lanseerasi tänä vuonna nimikkomalliston. Brändi luottaa myös siihen, että maailman ensimmäinen naispari, Ari Sanchez et Paula Josemaria, näkyvyytensä vahvistamiseksi. Hänen tilinsä X ylittää 16 000-tilaajat.

Babolat, 5e

Toinen suuri nimi tenniksessä ja padelissa, Babolat Kreivi 159 000 seuraajaa Instagramissa et 8 500/X. Hän tukee kahta jäsentä Maailman Top 10 : Juan Lebron et Coki Nieto.

Wilson, kuudes

Legendaarisen käyttämä ikoninen tuotemerkki Fernando Belasteguin (nyt eläkkeellä), Wilson compte 136 000 seuraajaa Instagramissa ja yli 6 000/X. Se on vakiinnuttanut asemansa tenniksessä ja jatkaa kasvuaan padelissa.

Tecnifibre ja Siuxyli 100 XNUMX

Tekninen kuitu, joka käyttää yhteistä tiliä tenniksessä ja padelissa, ylittää 100 000-tilaajat. Sen puolesta, Siux jatkaa nousuaan 108 000 seuraajaa Instagramissa, 6 000/X ja yli 5 000 TikTokissa. Tuotemerkki voi luottaa korkean tason pelaajiin, kuten stupasekä nuorista argentiinalaisista kyvyistä, kuten Augsburger et Libaak.

Stupa-merkit Siux 2024

Muut tuotemerkit:

  • Pysäytyslyönti 54 300 tilaajaa
  • Black Crown 41 300 tilaajaa
  • Kuikma 35 400 tilaajaa
  • Joma 33 200 tilaajaa
  • Oxdog 23 500 tilaajaa
  • Lok 16 400 tilaajaa
Nicolas Fillaudeau

Suuri urheilun harrastaja ja entinen tennispelaaja, löysin padelin muutama vuosi sitten käyttämättä siihen paljon aikaa. Sitten tulin koukkuun tähän lajiin harjoittelemalla sitä ja katsomalla ensimmäiset padel-ottelut. Odotan innolla vuoden 2025 uutisten jakamista kanssasi!