Kaikkialla maailmassa ja kaikilla urheilutoiminnoilla, jotka myötävaikuttavat markkinatalouteen, perustetaan Yhdysvaltojen urheilun mallin mukaan avoimia tai suljettuja liigoja liittojen kanssa tai niiden rinnalla.

Se tapahtuu nykyaikaistamalla ja sopeutumalla siihen Padel näiden käsitteiden pohjalta, jonka Euroopan klubiklubi Padel (AECP) on rakentanut erehtymättömät mallit.

Euroopan klubien liiton tavoitteet Padel (AEPC)

  1. Ansaitse rahaa seuroille Padel Yksityinen takaamalla heidän pääomansa.
  2. Tee sellaisten yritysten sijoitukset, jotka ovat suoraan tai epäsuorasti sidoksissa Padel
  3. Kehitä Padel Euroopassa pitkäaikaisen, päivittäisen toiminnan avulla vähintään 10 vuoden ajan

Tilanne Ranskassa, Euroopassa, maailmassa ...

Ranskan Ranskan federaation katoaminen Padel vuonna 2013, joka vuonna 2000 järjesti viidennen maailman Padel, Kansainvälisen federaation jatkuva heikkous Padel, ja Euroopan federaatio Padel, ovat mahdollistaneet viimeisten 20 vuoden aikana hyvin erilaisten mallien syntymisen Padel Argentiinassa, Espanjassa, Etelä-Amerikassa, Euroopassa, Pohjois-Amerikassa ja viime aikoina muilla mantereilla, kaikki menestyivät vaihtelevasti, mutta kaikki eivät ole asettuneet ajan myötä.

On selvää, että Padel Espanjassa kasvua heikensi Padel Argentiinalainen talouskriisin takia.

  • 1994, ymmärtämättömyys pelaajien ja heidän liittonsa välillä
  • 1998, Euroopassa tennisliittojen ja sijoittajien puuttuminen kulttuurista Padel

Nämä tapahtumat yhdessä vaiheessa estivät a Padel aikuinen, todellisen kestävän talouden luoja.

Esimerkiksi joka päivä voimme nähdä, että sijoittajat esittävät kysymyksiä. Ja vastaukset eivät useinkaan ole kovin optimistisia!

Ligue One, helppo asentaa, käyttää ja ylläpitää.

Se takaa jokaisen klubin omistajan investoinnit. Klubi on siis sen omistaja 10 vuotta Toimilupa, joka varmistaa sen osallistumisen joka vuosi: ei nousua tai laskeutumista, ei muita merkintöjä paitsi 20 franchising-yksimielisyyttä. Klubi voi suunnitella keskipitkän aikavälin.

Klubin omistaja voi päättää, että häntä edustavat valitsemansa joukkueet, klubistaan ​​tai muusta. Klubi omistaa liikearvon 10 vuodeksi ja voi siirtää sen (3 vuoden kuluttua) toiselle klubin omistajalle. AECP laatii myyntisopimukset, jotka ovat samat kaikille. Myyntihinta on ilmainen.

20 franchising-kaupan myynti

20 franchising-kaupan myynti 30 000 eurolla franchising-maksua kohden 10 vuotuisena eränä 3 €.

Todennäköisesti ovat tukikelpoisia:

yksityiset seurat Padel omassa nimessään tai toisella yrityksen nimellä.

  • Kukin franchise-yhtiö säilyttää omistusoikeussopimuksensa 3 vuoden ajan ja voi siirtää sen neljännestä vuodesta kolmannelle osapuolelle, joka täyttää AECP: n julkaisemat ehdot (ehdot, jotka ilmoitettiin vuoden 1 omistusoikeuden myöntämisen yhteydessä). Myyjä asettaa siirtohinnan, jonka AECP kirjaa. Viimeksi mainittu voi tehdä etusijan tarjouksen, mikäli se on myyjän hintaan.
  • Urheilun osalta jokaiselle franchising-edunsaajalle taataan osallistuminen Klubien Euroopan Cupiin Padel kymmenen vuoden ajan, se on sama kaikille myytyjen franchising-omistajien uusille ostajille kymmenen vuoden ajan ostopäivästä.
  • Urheilusäännöistä äänestää franchising-edunsaajien enemmistö. Joka kolmas vuosi he äänestävät AECP: n esittelemistä urheilumalleista.
  • Avaaminen 21. tai useammalle franchising-palvelulle on luotettava 20 aloittavan franchising-edunsaajan yksimielisyyteen. AECP asettaa sitten uusien omavastuuosuuksien määrän kuultuaan jäsenen omavastuuosuuksia.
  • Luvakkeensaajan suojaamiseksi klubit voivat liittää nimensä merkkiin, jonka AECP rekisteröi; esimerkiksi Pariisi Padel Club tai Air France

Jalkapallon Euroopan Cup Padel tuotemerkit

AECP on tietoinen tuotemerkkien tai oppisopimuskoulutuksen järjestäjien järjestämien kiertueiden volatiliteetista, matkoista, jotka eivät tavoita suurta yleisöä ja vahingoittavat tuotemerkkien sijoittamia budjetteja ja tuotemerkin mainetta. Padel. Urheilu ilman yleisöä on tuomittu luottamukselliseksi: sulkapallo, squash, miekkailu, baskipelota, uinti, kiipeily, melonta, melonta, paini, sambo ...

Liiga kaksi

AECP myy 30 franchising-hintaa 30 eurolla, joka maksetaan kymmenessä 000 euron erässä.

Todennäköisesti ovat tukikelpoisia: kukin tuotemerkki, media, jolla on tai on halukas olla rooli kymmenen vuoden ajan oman toimintansa ja Padel. Franchising-nimessä on tuotemerkin nimi (Sports Sud Édition) ja se voi lisätä klubin nimen (Sport Sud Édition / Padel Champs Elysées -klubi).

Franchising-omistaja voi vaihtaa klubikumppania vuosittain: Air France / Toulouse  Padel  Klubi, josta voi tulla Air France / Paris Padel Klubi.

Kukin franchising säilyttää nimensä 3 vuoden ajan ja voi siirtää sen neljännestä vuodesta kolmannelle osapuolelle, joka täyttää AECP: n julkaisemat ehdot (ehdot, jotka ilmoitettiin tittelivuoden 1 julkaisuhetkellä). Myyjä asettaa siirtohinnan, jonka AECP kirjaa. Viimeksi mainittu voi tehdä etusijan tarjouksen, mikäli se on myyjän hintaan.

Urheilun kannalta jokaisen franchising-osan taataan osallistuminen Euroopan Cupiin Padel Tuotemerkit kymmenen vuoden ajan, sama koskee kaikkia uusia myyvän franchising-ostajia.

 

Lisätietoja:
https://padelmagazine.fr/wp-content/uploads/2017/07/DOC-A.E.P.C.-1.pdf

 

 

Frank Binisti

Franck Binisti löytää padel Club des Pyramidesissa vuonna 2009 Pariisin alueella. Siitä asti kun padel on osa hänen elämäänsä. Voit usein nähdä hänen kiertävän Ranskaa menemässä esiin suurten tapahtumien padel français.