Viime viikonloppuna Menorcalla järjestetty WPT Master -finaali oli iso tapahtuma padel kuvan suhteen.

Kiinnittää huomiota

Viime viikonloppuna järjestetty WPT Master -finaali antoi meille upea show. Tämä turnaus, joka oli varmasti vuoden tärkein faneille, oli myös brändeille! Todellakin, kuvan suhteen, se on heille vuoden unohtamaton tapahtuma !

Eniten odotettu turnaus, turnaus, jossa parhaat pelaajat ovat läsnä, turnaus, jonka aikana tuotemerkit esiintyvät viimeisimmät uutiset ensi kaudelle ! Tätä varten he perustivat vaikuttavia mainoskampanjoita, joilla on yksi päätavoitteista: kiinnittää huomiota !

Kaikki ilmeisesti huomasivat kaksisävyinen kappale joka oli perustettu tätä tilaisuutta varten. A uutuus, joka sai ihmiset puhumaan kannattajien keskuudessa: ”Vaikuttaako tämä peliin? Ovatko ottelut myös hauskoja katsella ”jne. Loppujen lopuksi erittäin hyvä strategia World Padel Tour koska he onnistuivat valottamaan tapahtumaa enemmän!

Muut WPT: n käyttöön ottamat strategiat

Radan värinmuutos ei ollut ainoa toteutettu asia. Turnauksen yhteydessä ja vain yhden viikon ajan WPT vaihtoi Instagram-logonsa, toisin sanoen sen yrityskuva. Mediatasolla tällaisella turnauksella on suuri merkitys!

Urheilumainonnan osalta takalasin käyttö sen tekemiseksi todelliseksi lyhytaikaiseksi jättiläisnäytöksi, jolle lähetettiin Menorcan saarelta tarjottavia promootiopisteitä, yksityiskohta, joka merkitsee eroa pääfinaalin ja muiden välillä. turnaukset.

pub mernorca master finaali

Toinen suuri muutos on voima kuulla mitä valmentajien ja pelaajien välillä sanottiin kun vaihdat sivuja.

Yhteenvetona voidaan todeta, että erittäin selkeä markkinointistrategia koostuu seuraavista: erottaa tämä lopullinen mestari muut vuoden turnaukset, asettamalla itsensä ainutlaatuiseksi tapahtumaksi, joka tavoittaa kaikki yleisöt, eikä vain pelaajien tarjoamilla esityksillä!

Bullpadel, turnauksen virallinen mailapeli

Ammattimainen piiri ei ole ainoa, joka on tehnyt muutoksia tämän turnauksen aikana, brändit myös hyödyntivät tapahtumaa vapauttaakseen uusia palasarjoja ja vaatteita. Erityisesti kaksi tuotemerkkiä: Head Padel et Bullpadel.

Espanjalainen tuotemerkki on tuonut markkinoille rajoitetun erän yhdestä lippumallista, The Bullpadel Paquito Navarro hakata. Tämä Hack Air Limited Edition, jota Paquito Navarro käytti turnauksen aikana, oli tämän Menorcan mestarifinaalin virallinen maila. Nox, WPT: n virallinen maila vuoden aikana, on joillakin tavoin jäljellä Bullpadel valokeilassa kilpailun aikana!

bullpadel lopullinen päällikkö

 

Head : merkittävä kampanja

Head käytti tilaisuutta julkaise uudet mallit Alpha-sarjasta, kanssa hyvin erilaisia ​​mainospaikkoja siitä, mitä yleensä näemme, vedoten sen kahteen lippulaiva-pelaajaan Sanyo Gutierreziin ja Ariana Sancheziin, jotka muistetaan, julkaisivat palatsa kilpailun aikana. Voimme puhua kampanjasta, jota ei ole koskaan nähty padel, sinun vuorosi tuomariksi!

Päinvastoin kuin mitä yleensä näemme, ts padel, pelaajat, jotka tekevät mahdottomia laukauksia, lauseita ylistämään mailan ansioita, Head Padel laittaa meidät sisään kokouksen tilanne, joka toistetaan jokapäiväisessä elämässä, supermarketin pysäköintialueella, kampaajan luona. Viimeinen iskulause täydentää kaiken: "hallitse peliä, voita ottelu".

Näiden ilmoitusten ihme on, että "POP" -äänet, jotka he tekevät jokaisen "osuman" jälkeen, tai pikemminkin jokaisen vastauksen jälkeen keskustelussa, kunnes yksi voittaa "ottelun" tai tässä tapauksessa keskustelun. . Ohjaa peliä, voita peli.

Näiden epätyypillisten paikkojen lisäksi Head tarjosi myös klassisempia videoita, esittäen tuotteet hyvin, a erittäin siisti esteettinen.

 

Le World Padel Tour, Bullpadel ou Head seurasi erilaiset markkinointi- ja viestintästrategiat kauden lopputapahtumassa, mutta näiden kolmen yhteinen asia on, että he kaikki ovat onnistuneita, erittäin merkityksellisiä ja että he ovat epäilemättä toimineet hyvin yleisön kanssa!

 

Ianiv Vodovosoff

Ianiv on andalusialainen. Hän on intohimoinen padel yli 10 vuoden ajan, mutta myös markkinoinnissa. Vertaa, tutki, linkitä urheilu markkinointiin, kuten sen kapealla.