Qatari liittyy mukaan Starvie useiden vaiheiden jälkeen muiden merkkien kanssa. Sen lisäksi, että se on nopeasti kehittyvä pelaaja, Mohamed Saadon on suurlähettiläs padel Qatarissa ja sosiaalisen median vaikuttaja.

Hyvä valinta Starvielle

Se on enemmän kuin merkki espanjalaiselle brändille, joka on sitoutunut jättiläiseen. Se, joka loi Padel In, yksi hienoimmista klubeista maailmassa, osuus on lähes 700 000 seuraajaa Instagramissa.

Starvie GM Edgar Dorado oli erittäin tyytyväinen hankintaan pian seuran kanssa Padel Sisään:"Olemme vakuuttuneita siitä, että tämä yhdistyminen on suuri askel kohti StarVie-brändin vahvistamista Persianlahden maissa..

Vaikuttaja Qatarissa

”Olen erittäin ylpeä ja innoissani aloittaessani tämän yhteistyön StarVien kanssa. Olen ollut useiden vuosien ajan suurten tuotemerkkien, kuten Vodafone, Audi, Genisis ja vuoden 2022 jalkapallon MM-kisojen lähettiläs, olen erittäin iloinen saadessani tehdä yhteistyötä espanjalaisen brändin kanssa padel ja yksi perustajista PadelIn. Suhteemme alkoi kolme vuotta sitten ja meillä on aina ollut erinomainen kokemus mailoista ja tuotteista padel", selittää Mohamed Saadon.

abdulla alhijji khalid saadon qatar WPT

Tämän yhteistyön ideana on kehittää pala Mohamed Saadonin nimeen. Joten kuulemme tästä uudesta yhdistyksestä: Saadon x Starvie.

Hänen nimensä perusteella voimme arvata hänen espanjalaisen ja italialaisen alkuperänsä. Lorenzo on monikielinen intohimoinen urheilu: journalismi kutsumuksesta ja tapahtumat palvonnan kautta ovat hänen kaksi jalkaansa. Hän on kansainvälinen herrasmies Padel Magazine. Näet sen usein erilaisissa kansainvälisissä kilpailuissa, mutta myös Ranskan suurissa tapahtumissa. @eyeofpadel Instagramissa nähdäksesi hänen parhaat kuvat padel !

Tunnisteet