Starvie-tuotemerkki ilmoittaa lehdistötiedotteessa, että siitä on tulossa virallinen sponsori pusseja WPT Challenger -piirin kuluvan vuoden alusta.

Starvie jatkaa toimintaansa padel maskuliininen ja naisellinen. Siksi se liittoutuu UPC: n (Ultimate Padel Company), joka hallinnoi toissijaista piiriä.

Uusi vuoden 2021 oranssi haastaja WPT-logo

Tullessaan viralliseksi Challenger paleteroksi 100% espanjalainen tuotemerkki pyrkii myös lisäämään tuotemerkkinsä näkyvyyttä Euroopan nuorten toiveiden keskuudessa padel maailmanlaajuinen.

StarVien toimitusjohtajan Jorge Gómez de la Vegan mukaan ”Tämän sopimuksen allekirjoittaminen Challengerin kanssa on meidän kannaltamme halu sitoutua suureen urheilutapahtumayritykseen, kuten"on UPC".

Lisäksi hän selittää, että UPC on ”Yritys, joka toimii kuten me tuki levittämiseen padel Professionnel nainen ja mies ".

Tämän sponsoroinnin avulla espanjalaiselle tuotemerkille on kaksi tavoitetta: toisaalta se haluaa saada tuotemerkkinsä näkyvämmäksi kohdeyleisönsä keskuudessa; toisaalta Starvie on kohdennettu nuorille. Hän haluaa, että brändi koskettaa urheilun toiveita. Se on pitkäaikainen aloite.

Starvien sponsoroimien WPT-pelaajien joukossa on: Franco Stupaczuk, Bea Gonzalez, Matias Diaz, Carolina Navarro, Cecilia Reiter, Coki Nieto, Maria del Carmen Villalba, Jerónimo 'Momo' González, Lucas Bergamini, Javier Garrido, Javier González Barahona, Gonzalo Rubio, Christian Fuster ja Ariadna Cañellas muun muassa.

UPC: n presidentti reagoi uuteen kumppanuuteen Starvien kanssa: "Aikaa on ollut kauan siitä, kun aiomme tehdä yhteistyötä vertailuyritykset maailman maailmassa padel".

Hän lisää, "et ei ole mitään tyydyttävämpää kuin pystyä tekemään se Starvien tarjoama yhteistyö ja tuki".

 

Lähde: Starvie

Alexis Dutour

Alexis Dutour on intohimoinen padel. Viestinnän ja markkinoinnin koulutuksen avulla hän asettaa taitonsa palvelukseen padel tarjota meille aina erittäin mielenkiintoisia artikkeleita.