Pohja Oakley Capital Origin Fund II ilmoitti merkittävästä investoinnista NOX, espanjalainen padel-välinemerkki, jonka kotipaikka on Barcelonassa. Investoinnin arvoksi arvioidaan 10,5 miljoonaa euroa, tavoitteena on tukea valmistajan nopeaa kasvua, joka on jo läsnä yli 80 maassa ja yli 400 000 mailaa myydään vuodessatai 11 % maailmanmarkkinoista.

NOX:n rakettimainen kasvu

Vain neljässä vuodessa NOX on julkaissut keskimääräinen vuotuinen kasvu yli 50 %, huomattavasti korkeampi kuin maailmanlaajuisilla markkinoilla. Tuotemerkin perustivat Jeesus Ballvé, on tullut padelin referenssiksi korkealaatuisten tuotteidensa ja ammattilais- ja amatööripelaajien keskuudessa vahvan maineensa ansiosta.

Matkalla Yhdysvaltoihin ja Aasiaan

Oakley Capitalin tuella NOX aikoo nopeuttaa sen kansainvälistä kehitystä, erityisesti Yhdysvallat ja Aasia, kun taas monipuolistamalla valikoimaansa ja vahvistamalla digitaalista markkinointiaanYhtiö aikoo myös tutkia kukoistavia markkinoita, kuten suolakurkku, padelin urheilullinen serkku.

Globaalit tavoitteet

Jesús Ballvé suhtautuu myönteisesti tähän strategiseen kumppanuuteen:

”Uskomme, että Oakley on ihanteellinen kumppani viemään NOXin uudelle tasolle. Heidän digitaalisen markkinoinnin asiantuntemuksensa ja kokemuksensa premium-urheilusta on korvaamatonta globaalille laajentumisellemme.”

Tällä investoinnilla NOX vahvistaa pyrkimyksensä tulla merkittävä maailmanlaajuinen padel-brändiaikana, jolloin lajin arvioidaan kasvavan 25% vuodessa maailmassa.

Benjamin Dupouy

Löysin padelin suoraan turnauksen aikana, enkä suoraan sanottuna pitänyt siitä aluksi. Mutta toisella kerralla se oli rakkautta ensisilmäyksellä, ja sen jälkeen en ole missannut yhtään ottelua. Olen jopa valmis valvomaan kolmeen aamuyöllä katsomaan finaalin Premier Padel !

Tunnisteet