Tapaaminen tänään Dionisio Ugalde, vastuullinen padel kokonaan uudelle pala-brändille, Oxdog, suoraan Ruotsista.

“Ensimmäinen kokoelmamme”

"Oxdog on ruotsalainen yritys, joka tulee alun perin jääkiekosta. Se on tieteenala, jota harjoitetaan laajasti maassa. Tämä yritys perustettiin kaksitoista vuotta sitten. Sen tavoitteena on alusta asti ollut valmistaa laadukkaita tuotteita, jotka on varustettu parhaimmalla teknologialla.

”Minuun otettiin yhteyttä kaksi vuotta sitten, kun työskentelin Espanjassa verkkokaupan alalla padel. Brändi selitti minulle halunsa päästä pala-teollisuuteen. Joten menin Ruotsiin tapaamaan heitä. Yrityksen johtajat, joihin olin yhteydessä, näyttivät minulle osaamistaan ​​ja loimme viiden vuoden strategian. Kolmen vuoden ajan olemme kehittäneet erilaisia ​​teknologioita ja tänään meillä on ensimmäinen kokoelmamme.

Ensimmäinen kokoelma alkaen Oxdog esiteltiin Master-finaalissa Barcelonassa

Voimakkaampi maku, vähemmän tärinää

" padel kukoistaa Euroopan maaperällä. Ennen kuin aloitimme tämän uuden seikkailun, meillä oli jo tärkeä tausta hiilikuituun ja lasiin perustuvassa valmistuksessa.. Lisäksi halusimme kehittyä uudessa lajissa ja padel on räjähdysmäisesti Ruotsissa ja Euroopassa."

”Kuten näet, päätimme olla kutomatta hiilikuitujamme tavalliseen tapaan. Tämä antaa palalle lisää voimaa ja kestävyyttä. Lisäsimme myös kaksi painoa, toinen päähän ja toinen kaulaan. Tämä on tarvittaessa irrotettavissa. Tällä hetkellä meillä on vain yksi paino 8g, mutta aiomme kehittää muitakin".

”Haluamme, että kun pelaaja kokeilee jotakin mailoistamme, hänellä on hyvä fiilis ja että hän voi hyödyntää sitä, että ei ole tärinää tai tylsää ääntä. Aluksi se on heidän mielestään outoa, mutta viidennen laukauksen jälkeen se tuntuu miellyttävältä ja pala reagoi paljon nopeammin”.

Ramiro Choya -brändin luksusyhteistyökumppani Oxdog

"Luo unelmajoukkue huippupelaajien kanssa"

”Meidän on edettävä askel askeleelta ja tavoitteemme perustuu viiteen vuoteen. Haluamme olla Top 5 -brändien joukossa. Tällä hetkellä teemme yhteistyötä Ramiro choya. Ajatuksena olisi luoda unelmajoukkue, jossa olisi huippupelaajia useista maista, kuten Ranskasta, Belgiasta, Tanskasta, Ruotsista jne. Haluamme tehdä asiat oikein emmekä mene liian nopeasti. Tuotteemme on hyvä, se on vain ajan kysymys. Haluamme toteuttaa tämän kehityksen hyvällä logiikalla emmekä panostaa kaikkea yhteen pelaajaan. Tänään mainostamme kokoelmaamme kansainvälisesti. Olimme Ruotsissa, Italiassa mainostamaan brändiä. Espanjassa meillä on useita keskuksia, joissa lainaamme mailojamme testattavaksi. Jos pelaajat pitävät tuotteistamme loistavasti, sillä muuten ei ole väliä. Mutta tällä hetkellä nämä palat menestyvät hyvin.

Etsi nyt tämä haastattelu englanniksi.

Sebastien Carrasco

Tulevaisuuden naturopatia ja intohimoinen padel, Seb on terveys-/ruokaherrasmies Padel Magazine. Hän jongleeraa palan, quinoan ja eteeristen öljyjen välillä. Hän on nyt lähes kahden vuoden ajan käsitellyt uutisia pienestä keltaisesta pallosta samalla intohimolla.

Tunnisteet