Ricky brigolle, Mailaurheilun kategoriapäällikkö klo Head Espanja korosti padelin kehitystä ja brändin roolia Head viime vuosina "La Llamada del Rey" -tapahtumassa Madridissa.
Ricky Brigolle muistutti puheessaan, kuinka paljon kurinalaisuus on kehittynyt viime vuosina:
”10 vuotta sitten katsomossa ei ollut edes 100 ihmistä, ja tänään tavoitamme jopa 15 000 katsojaa"
Hän huomauttaa myös siitä padelin nopea laajeneminen muutti infrastruktuuria erityisesti Espanjassa, jossa tilat olivat alun perin rajalliset:
”Pääkonttori oli aluksi pieni, mutta pikkuhiljaa projekti kasvoi. Olemme omaksuneet kaikki mahdollisuudet ja kehittäneet uusia strategioita.
Tätä vallan nousua selittää a rakenteellista lähestymistapaa, jossa yhdistyvät tuoteinnovaatiot ja sitoutuminen pelaajiin.
Kysytään brändin menestyksen salaisuudet, Ricky Brigolle korostaa kahta avaintekijää:
"Ensinnäkin meidän täytyy parhaat pelaajat antamaan brändille uskottavuutta. Jos tuotteitamme käyttävät maailman parhaat, se antaa heille heti legitiimiyden."
"Silloin se on välttämätöntä tarvittava pääoma tukea tätä kasvua ja markkinoida tuotteitamme tehokkaasti."
Ricky Brigolle vaatii markkinoinnin ja brändi-identiteetin rooli tässä laajennuksessa:
”Teknisen puolen ja tuotekehityksen lisäksi pitää osata kuunnella pelaajia ja kuluttajia, tulivatpa ne Espanjasta tai muista maista. Heidän palautteensa on välttämätöntä sopivien tuotteiden tarjoamiseksi.”
Lopuksi hän päättää kunnianhimosta Head de jatkaa innovointia ja padelin tukemista, tukemalla pelaajia heidän etenemisellään ja kehittämällä entistä tehokkaampia laitteita.

Franck Binisti löysi padelin Club des Pyramidesissa vuonna 2009 Pariisin alueella. Siitä lähtien padel on ollut osa hänen elämäänsä. Näet hänen usein kiertävän Ranskaa ja kertomassa tärkeimmistä ranskalaisista padel-tapahtumista.