Maapallon maailma padel jatkaa pysäyttämätöntä kasvuaan kaikkialla maailmassa ja sen mukana Siux, brändi, joka on erikoistunut padel, tarjoaa edelleen kehittynyttä teknologiaa ja laadukkaita tuotteita.

Siux, vuodesta 2012 lähtien

Brändin alkuperä juontaa juurensa syyskuuhun 2012, jolloin syntyi kunnianhimoinen projekti, jonka tavoitteena on Siux yksi lippulaivamerkeistä padel kansallisia ja kansainvälisiä. Ajatuksena oli tarjota korkealaatuisia mailoja, jotka mahdollistaisivat tämän urheilun evoluution sekä parantaisivat amatööri- ja ammattipelaajien suorituskykyä. the padel on elämysten ja palan urheilu Siux auttaa maksimoimaan pelaajakokemuksen.

Ensimmäiset vuodet olivat erittäin jännittäviä. The Siux Optimuksella oli kunnia olla merkin ensimmäinen kovaiskuinen maila. Samaan aikaan innovaatio on DNA:ssa Siux, mistä on osoituksena kolme hiilikerrosta, mikä on ehdoton uutuus alalla, sekä erityyppisten kumien sisällyttäminen.
Espanjalaisen brändin syntymä pyhitettiin yhden tähdistä allekirjoituksella World Padel Tour : Chico Gomes. Brasilialainen pelaaja, joka oli tuolloin sijalla 9 kansainvälisessä rankingissa, nosti brändin valokeilaan.

Ensimmäiset Espanjassa valmistetut mailat

En 2013, Siux alkoi valmistaa ensimmäisiä mailojaan Espanjassa. Mallit kehittyivät ja uusia materiaaleja alettiin tuoda merkin päämalleihin. Samaan aikaan syntyi yksi espanjalaisen tuotemerkin ikoneista: the Siux Paholainen. Se on maila, jonka julkaisusta lähtien kaikki fanit ja pelaajat ovat hyväksyneet erittäin hyvin. The Siux Diablosta on tullut kentän vertailukohta sen poikkeuksellisen suorituskyvyn ansiosta.

Vuosi 2014 oli yhdistymisen vuosi Siux kaikkien sen mailojen suuren menestyksen ansiosta, markkinoilla on lähes 20 huippumallia, jotka on suunnattu erityyppisille pelaajille. Jo kuuluisalle Diablolle oli ominaista 100 % hiilikuituinen 3k-rakenne, mukaan lukien putkimainen, erittäin silmiinpistävä muotoilu ja symbolinen väri, kulta.

2015, Siux rakensi oman tehtaansa

En 2015, Siux on rakentanut oman tehtaan kehittääkseen palasiaan korkealaatuisinta teknologisesti. Siten brändi ohjaa suoraan koko tuotanto- ja laatuprosessia esitelläkseen markkinoiden parhaat mailat maailmalle. Se oli tuo vuosi Siux lanseerasi Diablo Granphin, brändin lopullisen kehityksen ja tähän mennessä yrityksen menestyneimmän mallin. Tästä mailasta on nopeasti tullut yksi pelaajien kysytyimmistä malleista ympäri maailmaa.

Lisäksi syntyi toinen brändin tunnuskuvallisimmista mallistoista: the Siux Pegasus. Kuuluisan Cristian Gutiérrezin nimikirjoitus johti tätä laukaisua, ja argentiinalainen leikki mailalla Siux Pegasus Luxury. Tämä kuuluisa maila yhdisti uusimman sukupolven hiilen kerroksiin uutta 24K hiiltä. Pegasus Luxury tarjosi merkittävimmän tehon uusista mailoista Siux. Lisäksi sen leveä makea kohta, musta EVA-pehmeä vaahto ja grafeeni lisäsivät energiaa jokaisessa laukauksessa. Pegasus-sarjaan kuului myös muita teknologioita, kuten 1K hiili, joka oli myös tuolloin eturintamassa.

2017, ensimmäinen maila Siux naisille

Kehitys padel alkoi ylittää kansallisia esteitä Siux, vuonna 2017, aloitti kansainvälisen laajentumisensa myymällä muualle Eurooppaan Amerikan ja Afrikan mantereilla. Brändin kansainvälisyys on ollut sen DNA:ssa sen alusta lähtien. Tänä vuonna syntyi ensimmäinen naisyleisölle tarkoitettu maila Siux Diablon käsin kevyemmällä painolla ja sopivimmilla materiaaleilla. Espanjalainen yritys lyö vetoa padel naisellinen Paula Eyheraguibelin, tuolloin maailmanlistan 5, allekirjoituksella. Lisäksi sen riveissä oli myös nuori Paula Josemaría, nykyinen maailmanlistan 3.

Seuraavina vuosina syntyivät tärkeimmät innovaatiot, kuten sekoitettu hiili- ja lasikuituputki, Kevlar-vahvikkeiden sisällyttäminen mailan ytimeen ja runkoon. Hän aloitti myös herätyksen kohti minimalistisempaa estetiikkaa.

Se on vuodelta 2018 Siux laajensi osallistumistaan ​​tähän urheiluun sponsoroimalla Antonio Carneros ja Rubén de Diego, kaksi pelaajaa padel aikansa mediaystävällisimmät nojatuolit.

Vuonna 2019 lanseerattiin Diablon musta versio, jossa on 100% hiiliputki. Se oli yksi ensimmäisistä mailoista padel minimalistisella estetiikalla markkinoilla.

Vuonna 2020 ja ensimmäistä kertaa sen historiassa, Siux tuli viralliseksi sponsoriksi World Padel Tour (laukuille), mikä auttoi antamaan brändille näkyvyyttä alan ammattilaisten piirissä padel.

Stupa ja Sanyo liittyvät Siux

Vuotta myöhemmin brändin edustama pelaajatiimi alkoi kasvaa, varsinkin kun Patty Llaguno, Top 10:n jäsen, hankittiin. World Padel Tour. Vigo Openissa Pattysta tuli brändin ensimmäinen pelaaja, joka on voittanut tämän tason turnauksen. Samana vuonna espanjalainen voitti toisen brändin sponsoroiman pelaajan Javi Ruizin kanssa. Siux tulee myös Espanjan liiton virallinen maila padel ja debytoi myös Kastilian ja Leonin liittojen ja Asturian ruhtinaskunnan virallisena sponsorina.

Siux-diablo-grafeno-2022

Seuraavana vuonna joukkueeseen liittyi kaksi maailmankuulua pelaajaa Siux : Franco Stupaczuk ja Sanyo Gutierrez. Stupa ja Sanyo, jotka olivat maailmanmestareita Argentiinan joukkueen kanssa Dubaissa, ovat kaksi pelaajaa World Top 10:ssä.


Tänä vuonna tuotemerkki kehittyi uusiksi muotiksi uusilla materiaaleilla ja kovuuksilla kaikkien kohteiden saavuttamiseksi. Brändi etsii jatkuvasti uusia tapoja parantaa tuotteitaan panostamalla parhaisiin materiaaleihin, ja se on innovoinut uusia teknologioita, kuten Dyneema-ytimen vahvistuksia, jotka auttavat vähentämään tärinää. Se on myös luottanut ShockOutiin, joka on johtava mailaurheilutarvikkeiden valmistaja, parantaakseen mailan suorituskykyä.
Siten brändi jatkaa kehittymistään ja hallitsee markkinoita legendaarisilla Pegasuksilla ja Diablollaan lippulaivatuotteineen sekä vallankumouksellisten Electran, Trilogyn, Fenixin, Genesisin ja Spyderin lisäksi, joita käyttävät tähdet, kuten Patty Llaguno ja Lucho Capra,

Joukkue Padel Toukokuu

joukkue Padel Magazine yrittää tarjota sinulle vuodesta 2013 parasta padel, mutta myös tutkimuksia, analyyseja yrittää ymmärtää maailman padel. Pelistä urheilun politiikkaan, Padel Magazine on palveluksessasi.

Tunnisteet