Tennisopettajat tukisivat nyt padel klubissa, jossa he opettavat tennistä voittamaan uupumuksen tehdä samaa toimintaa vuosien ajan.

Hieman klubijohtajien tavoin opettajien toiveet ovat hyvin erilaisia. Useat tekijät tulevat myös esiin.

Ensinnäkin kaikki tenniskurssin opettajat eivät ole kokopäiväisiä. Tämä todellakin toistaa halua haluta nähdä padel klubissaan, koska heidän osallistumisensa ja kiinnostuksensa klubiin ja sen kehitykseen vaihtelevat klubissa vietetyn ajan mukaan. Lisäksi osa-aikaisella opettajalla ei välttämättä ole aikaa opettaa padel ja voi siksi olla välinpitämätön padel klubissa, jossa hän opettaa.

https://padelmagazine.fr/annuaire-padel/formations/

Sitten tennispedagogit, jotka vastaavat nykyistä valmentajia padel, ovat vielä hyvin vähän opettavia. Tutkimuksessamme vain 4,8% otoksesta opettaa, ja vain hieman yli joka toinen vastaaja on koskaan ajatellut ottaa tutkintotodistuksen " padel », Jota ei vielä ole olemassa, se on koulutus. Kaksi vuotta sitten verrattuna suunnilleen samanlaiseen otokseen emme nähneet merkittävää muutosta valmentajia haluavien valmentajien prosenttiosuudessa.

Lopuksi ikämuuttujalla on merkitys halussa opettaa tätä uutta urheilutoimintaa. Nuoret valmentajat ovat taipuvaisempia kehittämään uusia taitoja ja osallistumaan padel.

Tämä hypoteesi on siis toistettava osittain. Suurin osa opettajista ei kannata investointeja tähän padel.

Valokuvahyvitykset: OSS Barcelona

Pierre Lemonnier

Pierre opiskeli STAPS: ää ja vahvisti maisterin tutkinnon urheiluhallinnossa opiskellessaan Reimsissä, Frankfurtissa ja Lillessä. Löysin padel vuonna 2014 Erasmus-vuoden aikana Frankfurtissa espanjalaisen ystäväni ansiosta. Hitto se on hyvä padel !