Babolat lyö vetoa padel melkein neljä vuotta:
Strategiamme perustuu poikkeukselliseen tuotteeseen, kuten jalkineet, yhteistyössä Michelinin kanssa, sekä kilpailuun World Padel Tour. Nykyään meillä on hyvät markkinatuntemukset, jotta voimme samastua myös tähän urheilulajiin.
Nämä ovat myynti- ja markkinointijohtajan sanat Babolat, Alex Pardo.
Tänä vuonna 2018 oli ensimmäinen vuosi huippuluokan hiilihyllyjen kokoelmalla, ja ensi vuodeksi brändi valmistelee lanseerausta " ensimmäisestä kengästä, joka on suunniteltu 100%: iin padel Herra Pardon mukaan on kehitetty uusi pohja ja kenkä on mukautettu helpottamaan lyhyitä ja nopeita liikkeitä.
Tämän sitoutumisen innovaatioihin on tarkoitus tehdä Babolat vertailumerkki myös EU: ssa padel.
Fred Bertucat, johtaja Babolat Padel, selitä se
Emme halua olla johtava myynnin määrässä, mutta laadussa ja innovaatioissa. Suurin huolenaiheeni on helpottaa pelaajien harjoittelua, vastata heidän tarpeisiinsa ja ennakoida tulevaisuutta.
Frédéric Bertucat uskoo, että suuri osa lumikenkävalmistajista ei tee innovaatioita tai on liian vähän.
Mikään tänään ei anna meille ymmärtää, miksi mailan arvo on 100 € ja toinen 250 €, paitsi että toinen on lasikuitua ja toinen hiiltä. Se ei riitä.
Siihen mennessä kun alat tarkastella innovaatioita tarkemmin, markkinat puhdistuvat, ja meillä on jäljellä muutama tuotemerkki ehkä 5-10 vuoden kuluttua.
Alex Pardo puolestaan korostaa, että tietyt käytännöt on poistettava padel », Viitaten rinnakkaismyyntiin luvattomilla kanavilla.
Hän pitää pääongelmana heikkoa ostokokemusta, joka asiakkailla voi olla.
Alex Pardo viittaa oston jälkeisen stressin vaikutukseen " pelaaja, joka on erittäin motivoitunut pelaamaan padel, menee kauppaan, hän ostaa mailan ja palattuaan kotiin saa viestin kilpailijalta, joka tarjoaa hänelle saman 30%: n alennuksella ". Alex Pardo uskoo, että on tärkeää, että markkinat tuottavat nautinnollisen asiakaskokemuksen.