Baptize Poey - Meillä oli tämä kiertueprojekti mielessä jonkin aikaa Jérômen kanssa. Padel Sport Events syntyi näin asentamalla raita padel lyhytaikainen julkisilla paikoilla.
Vuoden alussa otimme palvelukseen 2 Master Sport Management -harjoittelijaa, joka työskenteli kiertueen järjestämisen projektissa kaikilla ulottuvuuksillaan, logistisella, taloudellisella, urheilullisella ja hallinnollisella tasolla. He työskentelivät hyvin, ja sen jälkeen jäsensimme heidän työnsä PSE-tiimin kanssa.
Kuinka tämä kiertue järjestettäisiin?
Aloittaisimme kuudessa vaiheessa vuonna 6, kahdessa vaiheessa vuonna 2019 ja 8 vaiheessa vuonna 2020, kaikki suurissa Ranskan kaupungeissa. Kussakin vaiheessa olisi 10 tapahtumaa yhdessä. Keskiviikosta perjantaihin se on "sosiaalinen tapahtuma", tuomme uuden käytännön ihmisten, tenniskerhojen, yhdistysten, monikulttuurikeskusten, lasten, miesten, naisten, kaikkien silmiin.
Perjantaista sunnuntaihin se on "tapahtuman esitys" ja turnauksen järjestäminen, jolla on kunniamerkki, jolla tuodaan alueen parhaat pelaajat.
Ja lopuksi "tapahtumaliiketoiminta", tuomme kuorma-auton, jossa on 3 tasoa vastaanottovirkailijoita (laatikot katolla ja kuorma-auton sisällä), siellä on kumppanikylä, jossa on näyttelyosastoja, ja me perustamme animaatioita eri kumppaneille tavata ja vaihtaa. Olemme erittäin laadullisessa tapahtumassa.
Ah kyllä on totta, että se on rahoitettava ... Tähän mennessä se on yksityinen kiertue, jonka rahoittavat yksityiset mainostajat. Kahden kuukauden aikana vietimme aikaa Jérômen kanssa tapaamaan suuria tuotemerkkejä ja esittelemään projektia. Positiivinen palaute pakottaa meidät tänään kommunikoimaan tästä projektista ... ja puhumme "projektista".
Agence SEVEN tukee meitä suhteissa kumppaneihin.
Tietysti ! Paljon enemmän kuin luulemme. Projektin esittelyssä korostamme useita seikkoja. Vaikka padel ei vielä tarjoa tuotemerkeille jalkapallon, rugbyn tai koripallon näkyvyyttä, meillä on aktivointibudjetit, jotka ovat myös hyvin kaukana siitä.
Näkyvyys kasvaa edelleen ja villitys alueen ympärillä padel kanssa. Käytännössä ei ole vielä viitteitä.
Toinen asia on, että meillä on "todistajamaa", jossa on reaalitalous. padel, todellinen liiketoimintamalli ja todellinen yksityinen kiertue WPT: n kanssa. Meillä on todisteita "taloudellisista tiedoista" tuotemerkkien osoittamiseksi ja se puhuu paljon.
Kaupungin kanssa Padel Annamme puolestaan tuotemerkeille mahdollisuuden liittyä toimintaan, joka nousee painoon seuraavien 10 vuoden aikana. On aika sijoittaa itsesi, olla seikkailun alussa padel Ranskassa. Se on puhe, joka toimii.
Ei hajuakaan. Tiedämme, että he ovat tietoisia projektista, mutta meihin ei otettu yhteyttä. Se on loistava projekti urheiluliitolle, joka tuo luottamuksellisen käytännön ihmisten eteen julkisella paikalla.
Edistymme mainostajien kanssa ja etenemme melko hyvin, mutta on ilmeistä, että ihanteellinen olisi tällaisen projektin tukeminen FFT: llä, olisimme erittäin onnellisia.
"Road show" -brändit pitävät siitä edelleen ...
Tällä hetkellä vietämme aikaa Pariisissa Jérômen kanssa mainostajien edessä pidettyjen esitysten ja Agence SEVENin kanssa käytyjen keskustelujen välillä. Alamme kommunikoida sosiaalisissa verkostoissamme (@padelsportevents) projektin uutisista, edistymisen tilasta ja meitä tukevista kumppaneista. Se on paljon työtä, mutta mielestämme se on sen arvoista ja PSE kasvaa myös hitaasti (5 työntekijää). Me uskomme!