Vuosi 2022 on juuri alkanut ja kysyt itseltäsi, kuinka vauhditan seurani kehitystä? Doinsport antaa sinulle avaimet sen tekemiseen!
Kun on kyse uusien tulojen tuottamisesta klubille padel, on mahdotonta puhumattakaan verkkokaupasta, jota kutsutaan myös nimellä pro shop. Sähköisen kaupankäynnin ja verkkomyynnin lisääntyessä (Fevadin mukaan 3,4 % Ranskan vähittäiskaupasta) klubeilla on nyt käytössään monia keinoja monipuolistaa tarjontaansa ja tuottaa lisätuloja. Kuitenkin verkkokaupan perustaminen urheilukeskuksellesi vaatii todellista ajattelua ja strategiaa ollakseen tehokas.
Sinun ei pitäisi laiminlyödä mielikuvaa, jonka asiakkaat ovat saaneet sinusta. Hyvin usein jäsenesi pitävät sinua vertailukohtana padel, jäsenesi edustavat parhaita lähettiläitäsi. Nämä sopivat parhaiten keskuksesi suosittelemiseen ystäville ja kollegoille. Siksi on tärkeää markkinoida yksilöllisiä laitteita tai lisävarusteita, joita voidaan näyttää jopa klubisi ulkopuolella. Muista, että on kannattavampaa pitää asiakas kuin hankkia uusi!
Verkkokauppa on osa prosessia branding et asiakaskokemus. Jotta toimialallasi tulisi välttämätön asuinpaikka, on tärkeää tarjota erilainen kokemus, joka sisältää tarjoamasi lisäpalvelut.
Verkkokaupan avulla voit myös mainostaa tilauksiasi tai istuntopakettejasi. Tämä kuntosalien suosima malli on loistava tapa pitää pelaajasi. Tämä toistuu, yleensä kuukausittain, asiakkaillesi ja antaa pääsyn tiettyihin palveluihin. Se voidaan siirtää mihin tahansa toimintaan. Esimerkiksi klubi padel voi tehdä tilauksen, joka on rajoitettu ruuhka-aikaan.
etu: un toistuvat tulot joka kuukausi ja suurin uskollisuus
Haitat: aHuomio tarjoustenne rakentamiseen. Liian monet tilaukset voivat heikentää kannattavuuttasi ja muodostaa esteen asiakkaillesi ostamiselle.
Täydellinen opas klubisi myynnin rakentamiseen.
Strateginen pohdiskelu on ohi, olemme saavuttaneet kohtalokkaan ja kauan odotetun vaiheen hänen myymälänsä saattamiseksi verkkoon. Saatavillasi on useita ratkaisuja, joista jokaisessa on etunsa ja haittansa.
Nyt hyvin tunnettu ja saavutettavissa oleva verkkosivustosi kehittäminen (Shopifyn, Wixin jne. kautta) on suorin ratkaisu verkkokaupan kehittämiseen. Koska tämä vaatii tiettyjä teknisiä taitoja, on suositeltavaa käyttää palveluntarjoajaa luotettavan ja helppokäyttöisen myymälän saamiseksi.
Haitat:
Tämä ratkaisu, vaikka se onkin luotettava ja perinteinen, saattaa jäädä asiakkaasi huomiotta, koska he eksyvät keskelle kaikkia alustojasi (varausjärjestelmä, kauppa, Facebook-sivu jne.)
Kun tiedämme sen enemmän kuin Ranskassa 50 % verkko-ostoksista tehdään mobiililaitteella, on kiistaton seurojen tärkeys olla läsnä mobiilikanavalla omalla sovelluksellaan.
Doinsport kehittää klubisovellustasi
Saatavillasi on useita ratkaisuja verkkoon lisättävien tuotteiden valintaan:
Sponsorointi laitevalmistajan kanssa | |
hyötyjä | haitat |
Sponsoribrändin arvostusta Tuotteen laatu | Etsinnän aika Vaikea neuvottelu |
Tekstiilitulostin | |
hyötyjä | haitat |
Mahdollisuus työskennellä paikallisen toimijan kanssa Palveluntarjoajan läheisyys Neuvottelumarginaali | Varastonhallinta Tuotantokustannus |
Ole kuitenkin varovainen tarjoamiesi tuotteiden laadun suhteen. Ipsosin tekemän tutkimuksen mukaan 72 % ranskalaisista haluaa lisää läpinäkyvyyttä tuotteiden laadun ja alkuperän suhteen. 89 % ranskalaisista sanoo olevansa valmis boikotoimaan merkkiä, koska heillä ei ole tietoa tuotteiden alkuperästä tai laadusta (Lähde: Fevad). Siksi on tärkeää tuntea yleisösi ja mukauttaa tarjoamasi tuotteet heidän odotustensa mukaan.