Dunlop paljastaa "Padel pelaajakilpailu"

Kausi 2022 alkaa parhaiden saattohoitojen alla, ja Dunlop päätti viedä meidät väärälle jalalle uudella innovatiivisella konseptilla maailmassa padel.

Mutta mikä tämä kilpailu on? Tämä on kilpailu, joka on suunnattu 500 parhaalle pelaajalle (miehet ja naiset). World Padel Tour. Maali? Ansaitse maksimipistemäärä ja sijoitu listan ensimmäisten joukkoon. Vaakalaudalla ? Vaatimaton summa 50.000 XNUMX euroa jaettavaksi!

Kun tarkastelemme ratkaisuja pisteiden ansaitsemiseen, ymmärrämme brändin kaikki innovatiiviset ja strategiset puolet:

  • Käytä Dunlopin tuotteita
  • Ansaitse pisteitä jokaisesta uudesta pelaajasta, jonka "tuot" kilpailuun
  • Ansaitse pisteitä jokaisesta käytetystä Dunlop-tuotteesta kullakin kierroksella
  • Ansaitse pisteitä jokaisesta kelvollisissa turnauksissa suoritetusta kierroksesta.

Toinen ratkaisu pisteiden kerryttämiseen perustuu brändin kanssa tehtyyn sponsorointisopimukseen. Esimerkiksi, jos brändi varustaa sinut täysin: sen kengät kitalakassiin, saat 500 pistettä. Mutta jos teet vain matkatavarakaupan, saat 300 pistettä.

Tällä operaatiolla Dunlop lyö vetoa 2.0 "hyväksyntästrategiasta", joka on erittäin mielenkiintoinen, koska sen tavoitteena on palkita yrityksen jo sponsoroimia pelaajia innovatiivisella järjestelmällä, mutta sen lisäksi se tekee itsensä tunnetuksi myös niille, jotka ovat ei ole vielä sidoksissa laitteen valmistajaan! Toiminta, joka näyttää lupaavalta, mutta joka voi jo muuttaa pelin toimittaja-pelaaja-suhteen kannalta.

Publié par
Nasser Hoverini