Doinsport ymmärtänyt, että rooli hallintaohjelmisto padel ei vain pysähtynyt tarjoamaan IT-ratkaisua. Sata kumppanikompleksi tarjoaa padel, kehittäjä, 100% ranskalainen, on rakentanut ainutlaatuisen osaamisen markkinoilla. Ajan myötä kerätty ja jaettu tieto klubin johtajien kanssa.
"Otimme ongelmat ja käänsimme ne ympäri". Muutama sana riitti Doinsportin tuoteomistajalle Guillaume Deslotille kuvaamaan strategiaa Doinsportin kehittämiseksi. Ja lisätä: "Näin me kuvittelimme a hallintaohjelmisto padel kattava ja intuitiivinen ».
Johdon puolella ohjelmisto skannaa ensin klubin koko toimintajakson padel. Varauksesta keräykseen, mukaan lukien asiakasuskollisuus hallintaohjelmisto padel Doinsport on ajatellut kaikkea.
Tärkeimmät ominaisuudet padel :
Käyttäjän puolella on mahdotonta muuntaa asiakkaita työkaluksi tarjoamatta heille suunnittelua ja intuitiivisia käyttöliittymiä. "Olemme optimoineet asiakasmatkan mahdollisimman paljon" käynnistää Guillaume Deslotin, "Tavoitteena on tarjota ihanteellinen palvelu loppuasiakkaille kumppaniklubien kehittämiseksi". Mutta kulissien takana paljastuu paljon laajempi tavoite: tehdä padel, yksi tulevien vuosien tärkeimmistä urheilulajeista.
Tärkeimmät ominaisuudet pelaajille padel :
Doinsport väittää olevansa lähellä asiakkaitaan. "Olemme päivittäin yhteydessä heihin" sanoo Provence-yhtiön toimitusjohtaja Rémi Chevalier.
Doinsport-tiimit toimittavat avaimet käteen -ratkaisun. He kouluttavat A: sta Z: hen klubien johtajia ja työntekijöitä padel niiden ratkaisun käyttöön. ”Tiimimme viettävät päivittäin aikaa kompleksien kanssa. Tilinhoitajat tuntevat asiakkaidemme klubit nurinpäin. Kuuntelemalla heitä ja tukemalla heitä keräämme markkinoiden parhaita käytäntöjä ” lisää yrityksen perustaja.
Tämän pysyvän yhteyden ansiosta Doinsport-tiimit ovat kehittäneet ainutlaatuisen tiedon klubikysymyksistä. "Voimme puhuessamme tukea projektijohtajia ja nykyisten rakenteiden johtajia klubiensa kestävyyden varmistamiseksi" lanseeraa ylpeänä Doinin asiakasmenestyspäällikkö Anne Boulard.