Kaikkialla maailmassa ja kaikilla urheilutoiminnoilla, jotka myötävaikuttavat markkinatalouteen, perustetaan Yhdysvaltojen urheilun mallin mukaan avoimia tai suljettuja liigoja liittojen kanssa tai niiden rinnalla.
Se tapahtuu nykyaikaistamalla ja sopeutumalla siihen Padel näiden käsitteiden pohjalta, jonka Euroopan klubiklubi Padel (AECP) on rakentanut erehtymättömät mallit.
Euroopan klubien liiton tavoitteet Padel (AEPC)
Ranskan Ranskan federaation katoaminen Padel vuonna 2013, joka vuonna 2000 järjesti viidennen maailman Padel, Kansainvälisen federaation jatkuva heikkous Padel, ja Euroopan federaatio Padel, ovat mahdollistaneet viimeisten 20 vuoden aikana hyvin erilaisten mallien syntymisen Padel Argentiinassa, Espanjassa, Etelä-Amerikassa, Euroopassa, Pohjois-Amerikassa ja viime aikoina muilla mantereilla, kaikki menestyivät vaihtelevasti, mutta kaikki eivät ole asettuneet ajan myötä.
On selvää, että Padel Espanjassa kasvua heikensi Padel Argentiinalainen talouskriisin takia.
Nämä tapahtumat yhdessä vaiheessa estivät a Padel aikuinen, todellisen kestävän talouden luoja.
Esimerkiksi joka päivä voimme nähdä, että sijoittajat esittävät kysymyksiä. Ja vastaukset eivät useinkaan ole kovin optimistisia!
Se takaa jokaisen klubin omistajan investoinnit. Klubi on siis sen omistaja 10 vuotta Toimilupa, joka varmistaa sen osallistumisen joka vuosi: ei nousua tai laskeutumista, ei muita merkintöjä paitsi 20 franchising-yksimielisyyttä. Klubi voi suunnitella keskipitkän aikavälin.
Klubin omistaja voi päättää, että häntä edustavat valitsemansa joukkueet, klubistaan tai muusta. Klubi omistaa liikearvon 10 vuodeksi ja voi siirtää sen (3 vuoden kuluttua) toiselle klubin omistajalle. AECP laatii myyntisopimukset, jotka ovat samat kaikille. Myyntihinta on ilmainen.
20 franchising-kaupan myynti 30 000 eurolla franchising-maksua kohden 10 vuotuisena eränä 3 €.
yksityiset seurat Padel omassa nimessään tai toisella yrityksen nimellä.
AECP on tietoinen tuotemerkkien tai oppisopimuskoulutuksen järjestäjien järjestämien kiertueiden volatiliteetista, matkoista, jotka eivät tavoita suurta yleisöä ja vahingoittavat tuotemerkkien sijoittamia budjetteja ja tuotemerkin mainetta. Padel. Urheilu ilman yleisöä on tuomittu luottamukselliseksi: sulkapallo, squash, miekkailu, baskipelota, uinti, kiipeily, melonta, melonta, paini, sambo ...
AECP myy 30 franchising-hintaa 30 eurolla, joka maksetaan kymmenessä 000 euron erässä.
Todennäköisesti ovat tukikelpoisia: kukin tuotemerkki, media, jolla on tai on halukas olla rooli kymmenen vuoden ajan oman toimintansa ja Padel. Franchising-nimessä on tuotemerkin nimi (Sports Sud Édition) ja se voi lisätä klubin nimen (Sport Sud Édition / Padel Champs Elysées -klubi).
Franchising-omistaja voi vaihtaa klubikumppania vuosittain: Air France / Toulouse Padel Klubi, josta voi tulla Air France / Paris Padel Klubi.
Kukin franchising säilyttää nimensä 3 vuoden ajan ja voi siirtää sen neljännestä vuodesta kolmannelle osapuolelle, joka täyttää AECP: n julkaisemat ehdot (ehdot, jotka ilmoitettiin tittelivuoden 1 julkaisuhetkellä). Myyjä asettaa siirtohinnan, jonka AECP kirjaa. Viimeksi mainittu voi tehdä etusijan tarjouksen, mikäli se on myyjän hintaan.
Urheilun kannalta jokaisen franchising-osan taataan osallistuminen Euroopan Cupiin Padel Tuotemerkit kymmenen vuoden ajan, sama koskee kaikkia uusia myyvän franchising-ostajia.