On totta, että tänään, kun haluamme ostaa mailan, jos emme ole tottuneet siihen, se on vähän tai hyvin monimutkaista. Huippuluokan, keskitason, timantinmuotoisten, pyöreiden tai pudotettujen mailojen välillä ja yhden tuotemerkin välillä valinta on monimutkaista. Onneksi on olemassa Testea-aloite Padel.
Testean laboratorio Padel luotiin Valenciassa. Idea on yksinkertainen. Testaa useiden tuotemerkkien erilaisia mailoja, vertaa niitä niiden suorituskyvyn ja myyntihinnan mukaan. Lopullinen tavoite on tarjota kuluttajalle jotain konkreettisempaa kuin tekninen kuvaus, joka on täynnä sanoja, joita emme lopulta ymmärrä paljoakaan.
Toistaiseksi useat tuotemerkit ovat yhdistyneet laboratorion "kalibroimiseksi": Nox, StarVie, Adidas ja Rossignol, mutta muut ovat perässä. Head, Völkl ja Royal Padel pitäisi liittyä projektiin.
Toivokaamme vain, että tämä aloite on todella neutraali, kun se ilmoitetaan, että se on keskittynyt meille kuluttajille eikä se ole markkinointipaketti. Jatkuu.