Rossignol uskoo, että padel elää " erittäin mielenkiintoisia hetkiä Espanjassa, mutta myös kansainvälisesti ". Hän toivoo " osallistua tähän suuren kehitysseikkailuun padel '.
Tätä varten se on päättänyt kehittää 9 mailaa padel eri tekniikoilla ja tunteilla pelaajille:
Siksi on olemassa 3 valikoimaa kaikentyyppisille peleille ja hinnoille. Pyöreät mailat, timanttimailat ... Ranskalainen tuotemerkki tarjoaa jokaiselle sarjalle 2–4 mailaa.
Vankat lumikengät: Tämä on yksi taisteluista, joita Rossignol haluaa taistella. Hän uskoo, että klassiset teolliset lumikengät eivät välttämättä ole vahvoja ja ne on vaihdettava säännöllisesti. Mailan suunnittelumenetelmällä padel Rossignol, hänen mailojensa tulisi olla vahvempia kuin tavalliset mailat.
Pablo Ayma oli jo mennyt päänahan alle Padel Magazine ja Jean-Marc Hérard. Joten täällä hän on jälleen ranskalaisen brändin suurlähettiläs padel.
Rossignol haluaa monipuolistaa. ”Rossignol oli hyvin pitkään loistava tennismerkki »Sano brändin. Nyt hän haluaa tulla " olennainen padel kansainvälinen ", Vaikka Rossignol aikoo" keskittyä toistaiseksi erityisesti Espanjan markkinoihin '.
Ranskan markkinatei unohdeta, koska sen pitäisi hyökätä Euroopan markkinoille ensi vuoden alkuun mennessä".
Rossignol selittää, että se on mukauttanut tekniikkaa, jonka se on hankkinut monilla muilla urheilualoilla tarjotakseen maila padel joilla on korkea lisäarvo. Nämä mailat padel tuotetaan Espanjassa. Rossignol haluaa siis osoittaa, että " haluaa monipuolistua kilpailijoistaan, jotka tuottavat eniten Aasiassa '.
Jos Rossignol hyökkää nyt Espanjan markkinoille, Rossignol voisi esiintyä erittäin arvostetussa kilpailussa padel pian käynnistää toimintansa padel Ranskassa.
Mutta Shhh ... toistaiseksi!