StarVie julkaisi äskettäin takuupäivityksen kohteelle hänen palansa verkkosivuillaan. Keskity uusiin olosuhteisiin.
Tuotteen takuu on voimassa ensimmäisten 6 kuukauden aikana myyntipäivästä. Tätä pidetään riittävänä ajanjaksona valmistusvirheen ilmaantumiseen. Kun tämä aika on kulunut, sinun on osoitettava, että mailan vika johtuu valmistusvirheestä ja on voimassa enintään kaksi vuotta, mikä on todella paljon palalle!
Jotta pala voidaan ottaa huomioon takuumenettelyssä, sen täytyy siinä on vika, joka estää sen oikean käytön kokonaisuudessaan tai yhdessä sen osista. Vikoja, jotka ovat visuaalisesti havaittavissa, voidaan myös pitää sellaisina. valmistushetkestä lähtien.
Tämä tarkoittaa, että kaikki viat, joiden on todistettu olevan peräisin mailan valmistuksesta padel oma itsensä hyväksytään takuuna.
Tietenkin jos huononeminen johtuu väärästä käytöstäsi, et saa mitään korvausta.
Ensinnäkin sinun täytyy mennä kaupassa, josta ostit mailasi padel kuitin kanssa. Kauppa ottaa yhteyttä StarVie-takuuhuoltoon, joka käsittelee takuun, mikäli se hyväksytään, brändin teknisen osaston kanssa ja antaa vastauksen suoraan myymälälle.
Jos tuote ostettiin viralliselta StarVien verkkosivustolta, sinun on kirjoitettava takuuhuoltoon sähköposti osoitteen kautta Garantias@starvie.com raportoimaan tapauksesta ja kuvailemaan mailan ongelmaa. Sinun on sisällytettävä seuraavat tiedot samassa sähköpostissa : yleinen valokuva, tarkistaakseen mailan yleisen kunnon tai jos siihen on tehty muutoksia; ja toinen kuva tietystä viasta yrittää tehdä alustavan arvion vaurioista tai vioista sekä verkkotilausnumero, ostopäivämäärä ja numero palan sarja.
Takuuosasto vastaa ja ilmoittaa sinulle noudatettavasta menettelystä, kun tiedot on tutkittu.
Kun takuuosasto on tarkastanut mailan, he jatkavat:
Tässä on kaikki mitä sinun tulee tietää uusista Starvie-takuista!