Ainakin 225 katsojaa osallistui otteluihin vain eri turnausten keskiosassa, 000% enemmän kuin vuonna 15.
Yleisöä kiinnostava urheilu ja tuotemerkit eivät erehdy. WPT-tapahtumiin sijoittaneiden sponsorien ja yhteistyökumppaneiden kannattavuus on kerrottu 4: llä, toisin sanoen, että jokaisesta sijoitetusta eurosta he ovat saaneet 4.5 euroa, uskomatonta.
Mutta hulluin on katselukertojen määrä Youtube-kanavalla: 109 miljoonaa katselukertaa. Suoran lähetyksen aikana kertynyt yleisö tavoitti yli 23 miljoonaa katsojaa.
Ei ole ihme, että viime joulukuussa Madridissa järjestetyissä Masters-lipuissa lippuja myytiin hetkessä yli 12 eri maan faneille.
Le padel liikkua. Niin kauan kuin se kestää vuonna 2019.
Lähde: efe.com
Katso kommentit
Olisi mielenkiintoista tietää Youtube-näyttökertojen määrän kehitys alueittain, etenkin maissa, jotka eivät kuulu perinteisesti Padel (Espanja ja Argentiina) ja erityisesti Ranskassa.
Olisi myös mielenkiintoista tietää, kuinka monta Youtube-näyttökertaa edustaa ja erityisesti niiden kehitystä perinteisten maiden (Espanjan ja Argentiinan) ulkopuolella ja erityisesti Ranskassa ...