Le padel Ranska numeroina

  Tässä osassa on tärkeää kuvata padel Ranskassa sekä erilaiset avainkohdat, joiden avulla tämä uusi urheilulaji voi kehittyä vuodesta toiseen.

Tämä käytäntö on nähnyt vaikuttavan kehityksen sen infrastruktuureissa kahdeksan vuoden aikana ja monet klubit padel Ranskasta on tullut referenssi padel kuten esimerkiksi klubi "Casa Padel »Saint Denisissä.

Vuosina 2015--2016 lisenssinsaajien määrä kasvoi 150 prosenttia vuodesta XNUMX padel lisääntyi 571: stä 1469: een miehillä ja 107: stä 211: een naisilla, yhteensä 1680: sta.

Tämä voidaan selittää padel Ranskan tennisliitossa vuonna 2014. FFT päätti ottaa siipiensä alaisuuteen padel Ranskassa. Tätä varten federaatio on päättänyt laatia strategian houkutellakseen yhä enemmän ihmisiä testaamaan tätä uutta urheilulajia.

Esimerkiksi Ranskassa, kun uusi pelaaja haluaa pelata kilpailussa, hänellä on oltava FFT-lisenssi. Tämä lisenssi antaa pelaajille mahdollisuuden pelata tennistä kilpailukykyisesti, mutta vuodesta 2014 se kattaa myös tennisturnaukset. padel. Tämä strategia vähentää muodollisuuksia ja helpottaa pääsyä molemmille tieteenaloille, mikä edistää tämän uuden käytännön kehittämistä Ranskassa.

Tämä äkillinen lisääntyminen padel liittyy lähinnä FFT: n uuden presidentin ottamaan tämän urheilulajin haltuunsa, joka on päättänyt omistautua täysin urheilulajille padel hänen toimikautensa aikana. Tämä kehitys on mahdollista myös monien klubien hyväksynnän ansiosta padel. Turnaukset järjestetään FFT: n valvonnassa, mikä antaa mahdollisuuden muodostaa virallinen luokitus, joka arvostaa pelaajia padel ja myös tennis, joka haluaa tulla ammattilaiseksi ja integroida Espanjan kiertueen.

Siksi tämä uusi suuntaus houkuttelee tärkeimpiä urheilumerkkejä, kuten Babolat, Head, Dunlop ja Adidas, jotka sponsoroivat pelaajien parhaita pelaajia padel Ranskan. Tämä osoittaa tuotemerkkien kiinnostuksen tähän urheilulajiin ja luottamuksen, jota he voivat tuoda tämän urheilulajin kehitykseen Ranskassa. Sponsoroinnin tarkoituksena on todellakin tarjota urheiluvälineitä (maila, laukku, asu) pelaajille ja urheilukutsuja jokaiseen merkittävään tapahtumaan, jotta tuotemerkki voidaan välittää pelaajan vaikutuksen kautta yhteisöön, mutta myös hänen kauttaan. esityksiä ranskalaisten turnausten kautta. Siten näemme vuosien varrella, että tuotemerkit luottavat yhä enemmän tämän uuden urheilulajin kehitykseen Ranskassa ja sen suosioon ranskalaisten keskuudessa.

Näiden uusien markkinoiden ilmaantuminen tuo toimintaan monia toimijoita, kuten urheiluseurat, pelaajat, yrittäjät, urheilubrändit ja instituutiot, jotka paljastavat tämän uuden urheilulajin sosiaalisena käytäntönä, joka liittyy uuden kehitykseen markkinoida.

Katso kommentit

  • Hyvä Tanguy,
    Innostuksesi ansaitsee kunnioituksen, minkä vuoksi otan aikaa puhua sinulle. Tiesitkö, että vuonna 2000 Ranskassa oli yli 180 tuomioistuinta padel ja 1000 lisenssinsaajaa. Sillä, että FFP: llä, josta et puhu, oli sijoitus, Ranskan naisten ja miesten joukkueet osallistuivat 5 maailmalle ja 3 Euroopan mestaruuskilpailuun, seuraa padel valmistuneet ........
    Että 80-luvulla FFT edisti kurinalaisuuttaan rakentamalla epäsuorasti 5000 tenniskenttää.
    Joten muutama sata raitaa padel 25000 tenniskentän vieressä !!!
    Miksi FFT on hyväksynyt keräämään FFP: n tuhkaa? Kysymys A kehittää padel? - Kysymys B hallita sen kehitystä? Kysymys C tuottaa 4000 lisenssiä tenniskerhoissa?
    Vastaus on yksinkertainen: pysäytä tennislupien menetys ......
    tässä on rakas Tanguy.

Publié par
Tanguy Le Roux