Nuori Madridin pelaaja, Ale Galan, ilmoitti meille sosiaalisissa verkostoissa eroavansa Pohjois-Amerikan K-swiss-tuotemerkistä edustamaan täysin saksalaista Adidas-tuotemerkkiä, jonka kanssa hän on jo työskennellyt useita vuosia. Olisiko uusi muoti, että brändi sponsoroi 100%?

Luulimme, että kumppanien ja tuotemerkkien peli oli ohi ... mutta ei. Ale Galan yllätti meidät ilmoittamalla kenkäsuhteensa päättymisestä K-sveitsin kanssa. Kahden vuoden yhteistyön ja työn jälkeen kenkien parantamiseksi padel, Ale on 100% Adidas, jonka kanssa hän jo työskenteli vaatteiden ja pala.

Tänä vuonna huomaamme, että useat pelaajat, jotka työskentelivät useiden tuotemerkkien kanssa, pelaavat vuonna 2019 yhden ja vain yhden kanssa. Uusi strategia?

Julien bondia

Julien Bondia on opettaja padel Teneriffalla (Espanja). Kolumnisti ja neuvonantaja, hän auttaa sinua pelaamaan paremmin opetusohjelmiensa ja taktisten/teknisten artikkeliensa kautta padel.

Tunnisteet