Hänen virallisessa Twitterissään - välitti sitten hänen Instagram-sivu- Fernando Belasteguin halusi lähettää uuden viestin tuotemerkeille: nuorten pelaajien tukemisen merkitys.

Kuninkaan puhe

 Muista muutama viikko sitten, Bela oli jo kutsunut sponsoreita kannustamaan heitä panostamaan nuoriin.

”Onnittelut Javille ja Miguelille ja kiitos tuotemerkeille, jotka luottavat heihin. Toivottavasti tämä auttaa tuotemerkkejä tukemaan pre-previa- ja previas-pelaajia. Niinpä he voivat kouluttaa enemmän, mikä lisää kilpailukykyä ja NÄYTÄ ”, hän kirjoittaa tällä kertaa viitaten Leal / Semmler vuosineljänneksille.

bela twiitti

Ongelman pohja

Ei riitä, että syytetään tuotemerkkejä, jotka eivät sponsoroi pre-previas- ja previas-nuoria pelaajia, vaan on välttämätöntä ymmärrä miksi tuotemerkit eivät tee sitä asettamalla itsensä sponsorointipäällikön kenkiin.

Todellakin vain pelaajat, jotka pelaavat puolivälierät pöydän pöydästä World Padel Tour - eli 16 pelaajaa ja 16 usein samanlaista pelaajaa - hyötyvät a suoratoisto (ja taas tytöille lähetetään vain kaksi neljäsosaa ...)

Ainoastaan ​​pelaajat, jotka pelaavat välierän taulukossa World Padel Tour - eli 8 pelaajaa ja 8 usein samanlaista pelaajaa - hyötyvät a television lähetys.

Näkyvyydellä rajoitetaan WPT: n sivustolla julkaisemiin valokuviin pelaajista, pelaajien sosiaalisiin verkostoihin (enemmän tai vähemmän työskennelleet) ja erikoislehden artikkeleihin, sijoitetun pääoman tuotto joskus tuntuu monimutkaiselta tuotemerkin saavuttamiseksi.

Näkyvyyden puute on tärkein syy siihen, että brändeillä on vaikeuksia lyödä vetoa pelaajilta padel. Kuinka kääntää suuntaus?

World Padel Tour Xenia Clasca korkea pallo

Mitä ratkaisuja?

Ensimmäinen asia, joka voisi auttaa heti, olisi suoratoistolähetys kaikista otteluista World Padel Tour ensimmäisistä preprevias-otteluista finaaliin. Tämä olisi täydellinen muutos WPT: lle, joka ei halua kuvata näitä kokouksia tällä hetkellä, luultavasti siksi, että se ei ole vielä tarpeeksi kannattava. Mutta karsinnassa nousevan tason myötä voimme ajatella, että yhä useammat ihmiset ovat kiinnostuneita näistä otteluista.

Le World Padel Tour kieltää myös valokuvien ottamisen tai otteluiden kuvaamisen lehdistölle ja muille pelaajille. Tämä hallinta on viime kädessä haitallista kaikille pelaajille, jotka eivät pelaa päävetoa. Voimme todellakin ymmärtää, että WPT ei halua käyttää resursseja vähemmän tärkeisiin otteluihin, mutta erikoistuneet sivustot jakavat mielellään nämä kuvat padel korkea. Ja se auttaisi pelaajia suuresti myymään itsensä sponsoreille ...

Toinen ratkaisu pelaajalle voi olla huolta sosiaalisista verkostoistaan ​​näkyvyyden parantamiseksi. Voimme ottaa esimerkinAlba Galan. Hän ei ole huippuluokan pelaaja, mutta hänen persoonallisuutensa ja 48 000 Instagramin seuraajaa auttavat häntä saamaan lisää sponsoreita ja elävät siten intohimostaan. Pelaajaa on tietysti vaikea pyytää padel tulla vaikuttajaksi sosiaalisiin verkostoihin, mutta tämä ylittää hänen tehtävänsä ...

Hänen nimensä perusteella voimme arvata hänen espanjalaisen ja italialaisen alkuperänsä. Lorenzo on monikielinen intohimoinen urheilu: journalismi kutsumuksesta ja tapahtumat palvonnan kautta ovat hänen kaksi jalkaansa. Hän on kansainvälinen herrasmies Padel Magazine. Näet sen usein erilaisissa kansainvälisissä kilpailuissa, mutta myös Ranskan suurissa tapahtumissa. @eyeofpadel Instagramissa nähdäksesi hänen parhaat kuvat padel !

Tunnisteet