On aika arvioida kysely, jonka teimme lumikenkien kulutustottumuksistasi. padel.

Ensinnäkin toivomme kiitos kaikille osallistujille joka vastasi ystävällisesti tähän kyselyyn. Olet yhteensä 155.

Yleinen asiayhteys

155 ihmistä vastasi tutkimukseen. Tämä ei tietenkään riitä, jotta saisimme täydellisen kuvan käytöksestämme suhteessa ostoihimme, mutta sen avulla voimme jo havaita tärkeimmät suuntaukset.

Tutkimukseen vastanneiden joukossa yli 91% oli miehiä, ja jos tiedämme jo, että tänään pelaa enemmän miehiä kuin naisia padel, voimme myös ajatella, että he ovat yleensä eniten kiinnostuneita lumikengistä. Valmistajat ovat ymmärtäneet tämän, koska miehistä on tarkoitettu suurin osa malleista.

Tiedämme myös, että mailat padel ovat melko hauraita, ja miehillä on siksi taipumus joutua vaihtamaan mailoja säännöllisemmin kuin pelaaja; koska kyllä ​​herrat, et säästä mailasi!

Minustaikä : vastaaneista 43,9% kuuluu ikäryhmään 24-39 ja 43,9% 40-54-vuotiaisiin.

Tiedot, jotka näin vahvistavat täydellisesti kenttien pelaajatyypin. Ranskassa pelaaja on enemmän mies ja noin 40-vuotias.

Mailan valintaan vaikuttavat parametrit

Ensinnäkin huomaamme, että kysyttyjen joukossa vain 3,9% ei ole ostanut mailaa viimeisten 12 kuukauden aikana. Siksi voimme ajatella, että pelaajat padel vaihda mailaa, ainakin joka vuosi. 44,5% osti yhden tänä aikana, 36,8% osti 2 ja 14,8% osti vähintään 3 mailaa kuluneen vuoden aikana.

Lumikengät padel pelaajat arvostelevat joskus vankkuuden puutteestaan. Klo padel, emme vaihda köysiä, mutta vaihdamme mailoja paljon säännöllisemmin kuin tennistä. Joten sano, että padel maksaa vähemmän kuin tennis, ei ole täysin totta.

Ja tarkalleen, syy tähän ostokseen, on kolme pääryhmää: 57% osti mailan, koska he olivat rikkoutuneet tai kuluneet, 24,8% huvin vuoksi ja 10,1%, koska se oli heidän ensimmäinen maila. Siksi näemme ensinnäkin, että palojen elinikä on rajallinen, mutta myös niiden 1/4 tutkimuksen osanottajista, mailan ostaminen on mielihyvää. Sitten pienissä ryhmissä löydämme ensinnäkin siirtyä kalliimpaan pelitason muutoksen seurauksena yli 5 prosentilla.

Tulkaamme nyt syihin, miksi ihmisellä on valitsi yhden mallin toisen sijaan. Huomaa, että oli mahdollista merkitä useita ruutuja. Ensimmäisessä asemassa, melko laajasti, löydämme mailan ominaisuudet (61,7%). Tule seuraavaksi tuotemerkki (45%), hinta (23%) ja se, että ammattilaispelaaja käyttää palaa (12,8%). Testit tai myyjän tai heidän läheisensä neuvojen jälkeen tehdyt ostot keräävät 5%.

Siksi voimme nähdä, että suurimmalle osalle haastatelluista tämä on todellakin ostos ilo koska kolme neljäsosaa osallistujista ei valinnut mallia hinnan perusteella.

Tuotemerkki on välttämätön puolelle ihmisistä, ja olemme yleensä tekemisissä a tietoinen yleisö kuka on kiinnostunut palojen erityispiirteet.

Kulutustottumukset

Internet on pelaajien suosima tapa ostaa mailoja: 47% turvautunut siihen. Seuraavaksi tulevat fyysiset kaupat (26,2%) klubin proshopit (18,8%). Lopuksi, ostot yksityishenkilöltä edustavat 8,1%, mikä osoittaa, että lumikenkien markkinoilla on käytettyjä tavaroita. padel mutta se pysyy suurelta osin vähemmistössä.

Mikä houkuttelee kuluttajia ostamaan Internetistä? hinta. Itse asiassa, 57,7% vastaajista määrittelee hinnan syyksi, miksi he valitsivat sijainnin toisen sijasta. Siksi on kyse tietystä paradoksista, kun otetaan huomioon se, mitä havaitsimme aiemmin: a padel ei valitse malliaan hinnan mukaan, mutta kun valinta on tehty, hän pyrkii saamaan sen halvimpaan hintaan.

Sitten toinen syyverkkokaupoissa koskee sitä, että on enemmän mallivalintoja (10%).

Tärkeiden päätöksentekotekijöiden joukossa on sitten mahdollisuus testata ja saada hyvä myynnin jälkeinen palvelu (28,2%), sitten seurueen neuvot (18,1%) ja lopuksi myymälän läheisyys (14,1, XNUMX%). Siksi ymmärrämme, että vastaajille, jotka ostavat palat fyysisistä myymälöistä, tosiasia pystyä ostamaan kodin läheltä, kokeilla laitteita ja hyötyä hyvästä takuusta ovat tärkeimpiä tekijöitä. Lähikaupan saaminen töihin tulee paljon myöhemmin (3%).

Koe

Viimeisen 150 kuukauden aikana lumikenkiä ostaneista 12 ihmisestä 51,3% ei ole testannut niitä. Looginen luku, kun tiedämme, että lähes puolet ostoksista tehdään Internetissä. Tämä osoittaa jälleen kerran, että vastaajat ovat herkkä Internetissä tehtäville mailamittauksille, ympäröivien ihmisten suositukset ja kuvaukset rakentajien palasista.

Niistä, jotka testasivat mailan ennen sen ostamista, yli puolet testasi sitä klubeissa (66%), toiset joko testasivat niitä varastossa (20%) tai kiitos ystäville, joilla on niitä. lainattu (11%) tai laitetestiä tarjoavien verkkosivustojen kautta (3%). Näemme, että tämä käytäntö ei ole vielä levinnyt, ja niin klubit ja fyysiset kaupat ovat edelleen referenssi pelaajille, jotka haluavat testata mailoja.

Xan on fani padel. Mutta myös rugby! Ja hänen virkansa ovat yhtä röyhkeitä. Useiden fyysinen kouluttaja padel, hän paljastaa epätyypilliset viestit tai käsittelee ajankohtaisia ​​aiheita. Se antaa sinulle myös vinkkejä kehon kehittämiseen padel. On selvää, että hän asettaa loukkaavan tyylinsä kuin kentällä padel !