Padel Magazine - Padel Magazine tarjoaa sinulle erittäin mielenkiintoisen haastattelun Drop Shot -brändin perustajasta: Marcello Cascabelosta.

Padel Magazine : Hei Marcello, haluaisimme tietää tarinasi ... Mikä oli tie ylöspäin padel ja Drop Shotin luominen?

Marcello Cascabelo: Vuosina 1996-1997 olin korkean tason urheilija 3000 metrin juoksujuoksussa, tein olympialaiset Barcelonassa. Pysyin Espanjassa ja aloitin tennistä. Mutta koska olin argentiinalainen, minulle kerrottiin, että olin varmasti hyvä padel kun en tiennyt urheilusta enempää ja kysyin, voisiko minulla olla mailoja. Paitsi, että tuolloin mailat padel olivat kaikki Argentiinassa. Yhdistin voimani veljeni kanssa argentiinalaisessa tuotemerkissä nimeltä Tescoplace. Vähitellen aloin myydä lumikenkiä.

Sitten vuonna 1998 opin kuinka rakentaa lumikenkiä padel, löytää lumikenkiin sopivia tekniikoita padel. Vision-yritys palkkasi minut 2000-luvulta lähtien myyntijohtajaksi. Olen työskennellyt Visionissa vuoteen 2005 asti, kunnes Aasian tuotantolaitos päätti tarjota palvelujaan kaikille tuotemerkeille padel eikä välttämättä vain Visionissa.

Vision vuosina 2005--2009 Vision myi siis mailoja kaikille tuotemerkeille. Vision avasi toimiston Madridiin, Meksikoon ja Argentiinaan. Aloimme myydä paitsi lumikenkiä myös palloja, ristejä jne. Mutta pienten yritysten kanssa on ollut paljon rikollisuutta padel. He eivät maksaneet.

Silloin Drop Shot luotiin vuonna 2009.

Vuonna 2009 aloimme myydä Drop Shot -brändiä Meksikossa ja sitten halusimme sponsoroida ammattimaisen pelaajan. Olimme onnekkaita voidessamme sponsoroida Juan Martin Diazia, joka on ystävä. Siitä lähtien olemme yrittäneet kehittää markkinointitasolla paitsi lumikenkiä myös paljon Dropshot-myymälöissä olevia tekstiilejä ja kaikkia tarvikkeita, jotka pyörivät padel.

Siitä hetkestä (2010) aloimme mullistaa padel uuden tekniikan ansiosta. Drop Shotilla on jälleenmyyjiä 22 maassa ja se aikoo auttaa kehittämään padel. Voimme arvioida, että Drop Shot myi noin 70 000 mailaa vuonna 2013 (200 000 mailaa tehtaalta).

Padel Magazine : Nyt Drop Shotista on tullut olennainen tuotemerkki ... Mitkä ovat tavoitteet tuleville vuosille?

Marcello Cascabelo: Lyhyellä aikavälillä haluamme perustaa Drop Shot -brändin maailmassa ja luotamme siihen Euroopan kehitykseen. Pitkällä aikavälillä padel Eurooppalainen on kehittymässä. Toivomme paljon Münchenistä, koska kaikki pelaajat, valmistajat ja padel tulee olemaan täällä. Jos Saksa ottaa, se voi sitten kehittyä hyvin nopeasti.

Franck Binisti ja Laurent Barthe - Padel Magazine
Frank Binisti

Franck Binisti löytää padel Club des Pyramidesissa vuonna 2009 Pariisin alueella. Siitä asti kun padel on osa hänen elämäänsä. Voit usein nähdä hänen kiertävän Ranskaa menemässä esiin suurten tapahtumien padel français.