BULLPADEL on ylpeä voidessaan ilmoittaa, ettäensimmäinen brändi myynnistä Espanjassa ja Euroopassa“. Jos on erittäin vaikeaa saada selkeitä lukuja tästä aiheesta ja sanoa varmuudella, että yksi tuotemerkki myy enemmän kuin toinen, on selvää, että BULLPADEL on yhä tärkeämpi asema Euroopan maisemissa. Tutkinta.

"Yksi avaimista: Viestintä ja pelaajat"

Tuotemerkillä on yhteensä 33 korkean tason pelaajaa.

Näiden pelaajien läsnäolo on auttanut vahvistamaan tuotemerkkiä, kuten Maxime Sanchez ja Paquito Navorro, joita sponsoroi BullPadel. He ovat todellakin osa maailman top 5: tä ja heillä on vahva kuva tässä urheilulajissa. Lisäksi tuotemerkki ohjaa kansainvälistä sponsorointia ja rekrytoi nuoria korkean tason pelaajia.

Kokoelmat omistetaan kokonaan ja luodaan sitten näiden pelaajien nimiin vahvistamaan brändin imago. Lisäksi mailojen ominaisuudet luodaan niin, että ne vastaavat ammattilaispelaajia. Paquito Navarron tapauksessa heillä on oma materiaali, jonka he valitsevat kaikkien saatavilla olevien valikoimien joukosta BullPadel. Heidän ja tuotteidensa intensiivisen käytön ansiosta he osallistuvat tulevaisuuden tuotesarjojen jatkuvaan parantamiseen ja suunnitteluun.

Tuotemerkki yrittää rekrytoida mahdollisimman monta pelaajaa, äskettäin Alizé Cornet liittyi Bull-joukkueeseen padel suurlähettiläänä.

Tennispelaajan rekrytointi on brändiltä erittäin älykäs, koska seura on puhdas padel jota kutsutaan hengeksi padel Lyonissa sijaitsevan, suurlähettiläs ja hänen veljensä Sébastien Cornet sijoittivat.

Koska pelaaja on olennainen osa tuotemerkkiä, hän voi mainostaa sitä tälle klubille.

BullPadel ei epäröi luoda videoita suurlähettiläidensä kanssa, jotta tuotteet olisivat näkyvämpiä ja saisivat heidät tunnetuksi.

Kehitys seurojen kautta:

Tuotemerkki keskittyy myös klubien kehittämiseen. Viimeksi Fredéric Gardet (Bullin johtaja) padel Ranskassa) sekä Julien Chardon katsovat klubia padel riviera Mougins Ranskan Rivieralla. He toteuttavat toimintansa ruokailussa, kouluttamisessa kouluttajan kanssa, joka huolehtii koulun koulusta padelja lopuksi ryhmä- ja yksilötunnit, jotka annetaan aikuisille.

Valikoima tuotteita:

Toisaalta tuotemerkillä on tärkeä taitotieto ja se korostaa mailamallistoa enemmän kokeneille pelaajille, joilla on tekniset mailat ja melko terävä muotoilu.

Heidän vuoden 2018 tuotevalikoimansa, joka koostuu pääasiassa voimakeskeisestä Hack- ja Vertex-mallista, on muokattu siten, että huippuluokka kohdistaa entistä enemmän pelaajia, joilla on muita ohjauskeskeisiä peliominaisuuksia, joten heidän kaksi uutta tuotetta, Hack ja Vertex Control. Mailan teknisyydestä huolimatta, BullPadel tarjoaa miellyttäviä ja mukavia tuotteita pelattavaksi käyttäjien palautteen perusteella.

Luo näkyvyyttä näyttelyotteluiden avulla

BullPadel toimii tunnettuutensa näyttelyotteluiden ansiosta, joita he tekevät ajoittain tietyissä klubeissa. Tämä pätee Chingotoon ja Tello à Espritiin padel joka teki mielenosoituksia houkutellakseen ihmisiä käytäntöön.

Kumppanuudet, vektori tuotemerkkikuvassa

Sonni padel antaa näkyvyyden lukuisien kumppanuuksien ansiosta, kuten French Open Toulousessa, sekä klubeissa, joissa ne tarjoavat tapahtumia.

Ne ovat läsnä myös suurissa kansainvälisissä piireissä, kuten world padel tour, tekninen kumppani ja Euroopan Cupin virallinen pallo padel seurat: Euro padel kuppi. Tuotemerkki on myös kumppani Espanjan federaation kanssa.

 He ovat perustaneet osaston turnaukseen esitelläkseen kokoelmansa, ja testirekettejä on myös saatavilla.

Esittelysivuston tarjoaminen:

Äskettäin tuotemerkki on kehittänyt digitaalisen käyttöliittymän, jossa se tarjoaa erilaisia ​​käyttötarkoituksiaan tuotteille, kuten kengät, mailat, tekstiilit ja tarvikkeet. Lisäksi se on edelleen hyvin selkeä kaikentyyppisten laitteiden kaikissa tekniikoissa. Heidän sivustonsa ansiosta voimme jäljittää koko tarinan ja ymmärtää, mistä brändi tulee.

Tavoitteena BullPadel on esitellä toinen tapa luoda näkyvyyttä ja löytää uusia kontakteja.

Alexandre cifuentes

Alexandre Cifuentes opiskelee taloustieteitä. Hän päätti puuttua liiketoimintaan padel ja urheilumarkkinoilla yleensä. Sen avulla voimme tietää padel Sen kokonaisuudessaan.