Frédéric Oudeville, Kuikman tuotepäällikkö, palaa 100-prosenttisesti omistetun Decathlon-tuotemerkin seikkailuun padel. Kuikmalla on ollut hyvä alku vuoden alusta lähtien, jopa ylittäen alkuperäiset tavoitteet. Se kertoo meille hieman enemmän brändistä ja sen tavoitteista vuosina 2019/2020.

  • Kuinka se toimii Espanjassa? Voimmeko antaa joitain lukuja? 

Se toimii erittäin hyvin: olimme myyneet kaikki mailamme 3 viikossa ja olivat varastossa 2 kuukautta. 

Nyt olemme juuri saaneet lisää varastoja kysynnän tyydyttämiseksi. Kiitämme kaikkia asiakkaitamme kärsivällisyydestä.

Suorituskyky on erittäin hyvä kaikissa maissa, myös Espanjassa. 

Tavoitteenamme oli kolminkertaistaa asiantuntevien lumikenkien myynti vuonna 2019, ja olemme ylittäneet tämän tavoitteen. Tämä on rohkaisevaa Kuikma-joukkueille ja suuri tunnustus vain muutama kuukausi tämän tuotevalikoiman lanseeraamisen jälkeen.

  • Onko meillä Ranskassa ja Euroopassa palautetta? 

Palaute on erinomaista. Alle 4 kuukaudessa 331 pelaajaa on jo antanut mielipiteensä, kun taas meillä oli sata 2 mailassamme 3 vuoden aikana. Luotamme paljon tähän asiaan: suositus on projektimme keskeinen kohta. Se on hyvä, se painostaa meitä paljon tarjoamaan vain tuotteita, joista olemme 100% ylpeitä.

Ja tässä tapauksessa keskimääräinen pisteet uudesta mailamallistosta  on 4,81 / 5, mikä on erinomainen luokitus. 

Suorituskyvyn lisäksi tämä kriteeri antaa meille eniten luottamusta  tulevaisuutta varten.

  • Mikä on KUIKMA-ohjelma tänä vuonna Ranskassa ja kansainvälisesti?

Rajoitamme viihteen ja tapahtumien tasoon pitämään hinnat alhaisina. Kansainvälisesti vuosi 2019 oli julkaisun vuosi. Olemme käyttäneet paljon energiaa sisäisesti, ensisijaisena tavoitteena on antaa kaikille myymälätiimeillemme mahdollisuus kokeilla tuotteitamme voidakseen suositella niitä. 

 

  • Sponsoroitko muutamia pelaajia?

Se ei vieläkään ole ohjelmassa. Olemme iloisia yhteistyöstämme Horacio Alvarez Clementin kanssa.

Horacio antoi meille mahdollisuuden kehittää uutta valikoimaa asiantuntijamailoja, ja olemme juuri vahvistaneet uuden pallomme. Tämä on vuoden 2020 suuri uutinen.

Horacio, tietämyksellään, motivaatiollaan projektille ja saatavuudellaan  tarjoaa meille kaiken mitä tarvitsemme tuotteidemme kehitysosaan. 

Kestävyyden testaamiseksi laboratoriotestiemme lisäksi meillä on kaksi pelaajaa World Padel Tour jotka pelaavat tuotteillamme päivittäin.

Ranskassa pelaajat ottivat yhteyttä tiimiimme teknisen kumppanuuden logiikassa tavoitteenaan pelata turnauksissa mailoillamme ja parantaa jatkuvasti tuotteitamme. 

Muutama viikko se virallistetaan. 

Frank Binisti

Franck Binisti löytää padel Club des Pyramidesissa vuonna 2009 Pariisin alueella. Siitä asti kun padel on osa hänen elämäänsä. Voit usein nähdä hänen kiertävän Ranskaa menemässä esiin suurten tapahtumien padel français.