Urheilu on ranskalaisten suosikki harrastus. Yritystoiminnan pääosaston tutkimus paljasti, että vuonna 2016 urheilumarkkinoiden osuus Ranskassa oli 37 miljardia euroa eli lähes 2% maan BKT: sta.

Urheilumarkkinat ovat myös erittäin kilpailukykyinen ala: joka vuosi avautuu suuri määrä klubeja ja urheiluhalleja. Mutta näiden infrastruktuurien hallinta vaatii paljon aikaa ja investointeja. Jäsenten asiakaskunnan kehittäminen ja ylläpitäminen ovat todellisia haasteita, jotka edellyttävät päivittäistä työtä.

Ei tuhlaamaan aikaa eikä rahaa, Loïc Tap, klubinsa "Tennis Squash, urheiluopettaja ja viestintäpäällikkö Padel Club du Mas ”Perpignanissa kuvitteli Gestion Sportsin, innovatiivisen, älykkään ja joustavan hallintatyökalun, joka sopii urheiluseuran johtajille. Loïc Tap käyttää tätä työkalua omassa klubissaan, joten hän on ensimmäinen klubin johtaja Ranskassa, joka käyttää niin tehokasta ja tehokasta IT-työkalua!

Gestion Sports helpottaa tiimityötä ja esittelee innovatiivisia ominaisuuksia, joiden tarkoituksena on lisätä klubia. Tällä työkalulla on erityisen harvinainen ominaisuus Ranskassa: automaattisten pelien luominen. Kaikki pelaajat voivat automaattisesti lisätä pelejä ja tavata uusia saman tason kumppaneita. Johtaja pystyy siten luomaan entistä enemmän pelejä IT-työkalun ansiosta.

Haluatko tietää, miten Gestion Sports toimii mielenosoituksen aikana mahdollista toimituksellista projektia silmällä pitäen?

Opi enemmän

Frank Binisti

Franck Binisti löytää padel Club des Pyramidesissa vuonna 2009 Pariisin alueella. Siitä asti kun padel on osa hänen elämäänsä. Voit usein nähdä hänen kiertävän Ranskaa menemässä esiin suurten tapahtumien padel français.