Paluu KUIKMAN alkuperille. Monet teistä kysyvät meiltä kysymyksiä KUIKMAn merkityksestä ja siitä, kuinka Decathlon pääsi sopimukseen tästä brändistä.

Selitämme sinulle kaiken.

KUIKMA: joukkuehauskaa

KUIKMA on 100% brändi padel ranskalaiselta Décathlonilta. Se on otettu käyttöön padel helmikuussa 2019. Ja hän juhlii ensimmäistä vuottaan pian.

Mutta nimi KUIKMA on itse asiassa sana, joka tulee Amerikan intiaaneista ja tarkoittaa atsteekeiksi "joukkuehauskaa". Noina kaukaisina aikoina pelasimme jo palloa. Ilmeisesti se ei ole kumpaakaan padel tai jokin muu tänään tuntemamme pallolaji, mutta atsteekit käyttivät termiä "KUIKMA" viittaamaan pelien joukkueena pitämiseen.

KUIKMA: sisäinen valinta

KUIKMA on myös Decathlon-ryhmän sisäinen valinta. Kuten muidenkin tuotemerkkien kohdalla, Decathlon ottaa työntekijänsä mukaan nimensä valintaan. "Sen sijaan, että käymme läpi viestintälaatikon nimen vahvistamiseksi, otamme ryhmän mukaan tähän strategiseen valintaan, joka on nimi ja se on KUIKMA, joka on validoitu”, selittää Kuikman johtaja Frédéric Oudeville Padel.

Lisätietoja:

Hyvästi Artengo! Kuikma, 100% brändi padel

Frank Binisti

Franck Binisti löytää padel Club des Pyramidesissa vuonna 2009 Pariisin alueella. Siitä asti kun padel on osa hänen elämäänsä. Voit usein nähdä hänen kiertävän Ranskaa menemässä esiin suurten tapahtumien padel français.