Ensinnäkin analysoimme, kuinka tärkeää kaupallisten rakenteiden on olla yhteiskunnan näkyvissä.

Haastatellut ammattilaiset olivat kaikki yhtä mieltä siitä, että padel on markkinat, joilla ei ole näkyvyyttä. Toisin kuin tennis, joka on urheilua, joka on osa Ranskan historiaa, padel on urheilulaji, jota ranskalaiset tuntevat vielä liian vähän voidakseen jonain päivänä olla mukana Ranskassa eniten harjoitelluissa urheilulajeissa.

Suurin osa ammattilaisista on kuitenkin optimistinen sen kehitykseen tulevina vuosina, ja tämä käy läpi urheilun yleisen näkyvyyden. "Suusanallisesti on vaikutusta, mutta meiltä puuttuu näkyvyys suurelle yleisölle, joka on edelleen melko vähäistä". Vaikka suuret televisiokanavat, kuten "Canal" tai "BFM", esittivät tätä urheilulajia uudena kukoistavana urheilulajina Ranskassa, liian harvat ihmiset ovat huolissaan tästä urheilulajista.

Todellinen kiinnostus ulkoisen viestinnän kehittämiseen

Julkinen näkyvyys alkaa suusta suuhun. Itse asiassa viestintä padel pysyy riittävän vahvana sisäisesti, mutta ongelmana on pääsy tähän viestintään. Erityisesti, jos henkilö ei ole seurannut seuraajaa padel, hänellä ei ole mitään tapaa saada tietoa uuden klubin perustamisesta padel tai vain jotain, joka voi herättää uteliaisuutta tätä urheilua kohtaan. Monet tietosivut ovat sosiaalisissa verkostoissa tai jopa verkkolehdissä, kuten " Padel Magazine », Mutta tämä on edelleen melko vähäistä näkyvyyden suhteen, vaikka tämä väline on kaikkien pelaajien ja klubien tärkein tietolähde padel.

Siksi vahvemman organisaation on vahvistettava ulkoinen viestintä, vaikka FFT olisi hiljattain lisännyt toimintaa.

Näkyvyys yritysten kautta

    Näkyvyys sisältää myös kenttä- ja turnaustoiminnan sponsoroinnin. Jokainen klubi padel tehtävänsä on nimetä kukin maastaan ​​uudelleen "Nimeäminen", näkyvyys yritysten kanssa. Itse asiassa sponsoroidut kentät saavat tietyn arvon, joka on klubille hyödyllinen. Lisäksi padel harjoittavat kaikki ikäryhmät, joten yrittäjä tulee leikkimään padel yrityksen sponsoroimalla sivustolla voi syntyä kysymys " miksi en minä ? ", mikä lisää näkyvyyttä yrityksille, mutta ennen kaikkea edistää "suusanallisesti" ja urheilun viestintää.

Kaikki ulkopuoliset klubit tukevat tätä ulkoista näkyvyyttä padel mutta se on silti melko matala. Kuitenkin kourallinen yrityksiä erikoistunut padel ovat äskettäin ilmaantuneet. Tämä on yrityksen tapaus " Padel Urheilutapahtumat ”, joka toimii kolmella tarjouksella, edistää klubien ja urheilun viestintää. Tämä yritys tarjoaa tiedotusvälineitä ja tukee klubeja markkinoinnin ja viestinnän strategiassa. Lisäksi hän tekee tapahtumia rakentamalla kentän padel missä tahansa edistämällä tapahtumakäytäntöä, kuten Rolland Garrosilla.

Tämäntyyppiset yritykset edistävät tämän käytännön ulkoista viestintää osoittamalla padel tapahtumista, joihin tietysti osallistuvat urheilijat, mutta myös turistit, perheet, tähdet ja sijoittajat.

Monien yrittäjien, kuten esimerkiksi Baptiste Poey, johtaja, mukaan Padel Urheilutapahtumat heikon näkyvyyden lisäksi padel voi olla pharaminous kiitos "Todellinen ja vankka kehitysstrategia vahvemmalla talousmallilla".

 Teema 2: Näkyvyys
Kehittää ulkoista viestintääo Näkyvyys "suusanallisesti".

o Tiedotusvälineiden riittämättömyys suurelle yleisölle.

o Vahvemman organisaation on oltava näkyvämpi.

Näkyvyys yritysten kauttao Kentän sponsorointi tekee käytännöstä näkyvän yrityksille.

o Yritys, joka edistää tämän urheilulajin näkyvyyttä toiminnallaan

o Edistäminen padel suurista tapahtumista.

Tanguy Le Roux

Opiskelija Master 2 -yrittäjyydessä ja innovaatioissa IESEGin JOHTOKOULussa Pariisissa ja innostunut urheilusta, päätin omistaa lopputyönni padel Ranskassa urheiluna ja sosiaalisena käytäntönä ja siihen liittyvänä markkinoiden kehityksenä. Olen asunut 22 vuotta Marokossa ja 5 vuotta Ranskassa, ja olen iloinen voidessani jakaa taitoni.