nox padel ylittää luvun, jota ei koskaan tunneta padel. 100 fania, tämä on luku, joka saavutettiin ainoalla sosiaalisella verkostolla Instagram.

Se ei koskaan ollut tavoite sinänsä, mutta uutiset ovat niin tärkeitä, että ansaitsevat korostamisen. Nox, Tapian, Lamperin ja Alayeton kaksosten tuotemerkki, kiinnostaa, houkuttelee ja pitää yllä Instagram-faneja.

Tästä tapahtumasta ja kiittämään lämpimästi kaikkia näitä ihmisiä, brändi päättää tarjota laitteita. Joten jos et ole vielä tilannut Noxin Instagram-sivua, Tässä se tapahtuu.

Sosiaaliset verkostot: välttämätön askel

Me kaikki tiedämme, että nykyään aktiivinen oleminen sosiaalisissa verkostoissa antaa sinulle näkyvyyttä harrastajien ja siten tulevien asiakkaiden kanssa. Nox tietää sen hyvin ja ylittää kaikki sosiaaliset verkostot yhteensä 250 tilaajaa! Uskomaton luku, joka kasvaa edelleen, koska Nox on edelleen sponsori World Padel Tour, ja myös siksi, että Nox laajentaa toimintakenttäänsä luomalla Tik Tok -tilin.

Tik Tok ei ole vain teini-ikäisille. Tutkimuksen mukaan Espanjassa 60% Tik Tokin käyttäjistä on yli 25-vuotiaita.

Joten jos pidät Noxista ja monista franchising-pelaajista, tilaa, tykkää, jaa ja kommentoi.

Miguel Lamperti tarjoaa t-paitansa

Agustín Tapia tarjoaa allekirjoitetun T-paitansa

Instagram: @noxpadel
Facebook: @noxpadel
Twitter: @noxpadel
TikTok: @noxpadel

Julien bondia

Julien Bondia on opettaja padel Teneriffalla (Espanja). Kolumnisti ja neuvonantaja, hän auttaa sinua pelaamaan paremmin opetusohjelmiensa ja taktisten/teknisten artikkeliensa kautta padel.