TECNIFIBRE aiheuttaa melua keskellä padel. Javier Llebot Lozano, tuotepäällikkö padel Tecnifibressä katsotaan siis takaisin tuotevalikoiman lanseeraukseen padel TECNIFIBRE ja yleisemmin ranskalaisen tuotemerkin tavoitteet kansallisilla ja kansainvälisillä markkinoilla.

Franck Binisti - Mikä on analyysisi padel nykyinen? Espanjassa / kansainvälisesti?

Javier Llebot Lozano - markkinat padel Espanjassa käytäntö on hyvin kypsä, mutta markkinointipuolella se on uudelleenjärjestelyvaiheessa. Monet uudet toimijat ovat tulleet käytännön räjähdyksen myötä, mutta joillakin on tuotekeskeisiä diskursseja, joita ei aina ymmärretä käyttäjille tai jotka ovat melko epämääräisiä jakelijoidensa kanssa.

Räjähdyksen jälkeen padel Espanjassa monet markkinat ovat olleet kiinnostuneita tästä kurinalaisuudesta ja kehittyvät voimakkaasti (Ranska, Italia, Iso-Britannia jne.)

Kansainvälistyminen padel ja kaikkien rakenteiden ammattimaisuus kasvattaa tämän urheilun valoisaa tulevaisuutta

FB -Millä tavoin Tecnifibren tarjous eroaa kilpailijoiden tarjouksista?

JLL - Hyvien tuotteiden valmistaminen ei enää näytä riittävän meille. On välttämätöntä, että kaupat, valmentajat ja pelaajat voivat tunnistaa ja ymmärtää, mikä tuote sopii heille.

Haluamme ollut yksinkertaistaa keskustelua ja tarjota tekninen ja tehokas valikoima. Työskentelimme padel : seinän taktinen hallinta.

Luotimme tähän erityispiirteeseen rakentaaksemme korkean suorituskyvyn tuotteita, joilla on hyvin yksinkertainen ja tehokas puhe.

FB - Mitä #RuleTheWall -vaatimus tarkoittaa?

JLL - Tämä väite ilmaisee kaikkien pelaajien halun edetä ja tarttua tehokkaasti seinään, joka on keskeinen elementti padel.

Se ohjaa myös pyrkimyksiämme kehittää tehokkaimpia tuotteita käytettäväksi. padel hyvin määritelty.

FB - Miksi rajoitit maila-alueen kahteen malliin?

JLL - Olemme keskittyneet ponnisteluihimme tuotteisiin, jotka tarjoavat ratkaisun erilaisiin seinänhallintataktiikoihin. Näin määriteltiin pelaajaprofiilit "Wall Master" ja "Wall Breaker", jotka synnyttivät 2 palaa.

FB - Mikä on hinnoittelustrategia tälle alueelle padel ?

JLL - Meille näyttää loogiselta, että kahdella pelaajaprofiililla on pääsy heille sopiviin tuotteisiin ilman hintaeroja. Olemme sijoittaneet 2 palatamme yhteen hintaan (2 €)

FB - Kuinka mainostat TF-tuotteita? Aiotko sijoittaa pelaajiin?

JLL - Jatkamme synergiamme kehittämistä kumppaniklubien kanssa, erityisesti valmentajien kautta, jotka sijoittavat padel Tecnifibren kanssa.

FB - Mitkä ovat TF: n tavoitteet padel ?

JLL - Tecnifibre haluaa tukea kumppaneitaan padel korkean suorituskyvyn tuotteilla ja ymmärrettävällä ja helposti siirrettävällä puheella

Haastattelun suoritti Franck Binisti TECNIFIBRE-päämajassa Feucherollesissa

Frank Binisti

Franck Binisti löytää padel Club des Pyramidesissa vuonna 2009 Pariisin alueella. Siitä asti kun padel on osa hänen elämäänsä. Voit usein nähdä hänen kiertävän Ranskaa menemässä esiin suurten tapahtumien padel français.