Babolat padel vastaa espanjalaisen kollegamme kysymyksiin Padel Espanja. Kysymyksiä ranskalaisen tuotemerkin tilanteen tuntemisesta suhteessa Covid-19: een.

Se on terveyskriisi, joka johtaa talouskriisiin. Vain parhaiten valmistautuneet yritykset, taloudellisesti vakain ja eniten mukana maailmassa ja EU: n kehityksessä padel tulee ulos siitä. Tänään padel on ylikuormitettu laitemerkkeillä ja radanrakentajilla. Näiden kriisien pitäisi "puhdistaa" nämä markkinat.

Nämä ovat ranskalaisen tuotemerkin kansainvälisen kehityksen johtajan Frédéric Bertucatin sanat Babolat, luonut Pierre vuonna 1875 Babolat. Tuotemerkki, joka on jo kokenut useita kriisejä, mukaan lukien 2 maailmansotaa. Mikä voisi huolestuttaa tuotemerkkiä, ei oikeastaan ​​ole taloudellinen terveys Babolat, mutta ihmisten kanssa, joiden kanssa hän työskentelee. Toimittajat, jälleenmyyjät ja kaikki pienet kädet, jotka varmistavat, että voit hyödyntää sen tarjoamia laitteita täysimääräisesti.

Tänään, kotoa, työntekijät Babolat työskentelevät 2021. Jotain uutta ja paljon kerrottavaa.

Pelaajille se on erilainen. Niin paljon rajoitettua aikaa herättää halu palata tapaamaan ystäviään, pelaamaan urheilua. Ja padel on hieno siihen. Ainoa ongelma on reittivarausten ylikuormitus ... ja niin paljon parempi seuroille.

Kannustaisiko tämä suunta kohti rinteitä sijoittajia perustamaan uusia klubeja vai rakentamaan lisää rinteitä? Tulevaisuus näyttää.

Julien bondia

Julien Bondia on opettaja padel Teneriffalla (Espanja). Kolumnisti ja neuvonantaja, hän auttaa sinua pelaamaan paremmin opetusohjelmiensa ja taktisten/teknisten artikkeliensa kautta padel.