BULLPADEL on tuotemerkki, joka saavutti vuoden 2018 suurimman liikevaihdon. Ranskassa tänään tunnettu espanjalainen tuotemerkki tekee suuria asioita padel ja sen edistymisestä maailmanlaajuisesti. Aguirren ja Cien varassa BULLPADEL puhuu jo tulevaisuudesta.

Bullpadel on Aguirre et cien omistama tuotemerkki. Tämän suuren yrityksen löytäminen: Se edustaa 8000 tuotemerkkiä.

Tämä vuosi 2018 oli Bullpadel erittäin hyvä vuosi, kun se sijoittui toiseksi John Smithin jälkeen liikevaihdon suhteen, mikä on hyvä uutinen konsernijohtaja Alfredo Peñalverille.

Näiden tulosten ansiosta tuotemerkin tulisi jatkaa kehittymistä maissa, joissa se on jo edustettuna, kuten Espanjassa, Ranskassa, Argentiinassa, Ruotsissa, Italiassa, Meksikossa, Norjassa, Paraguayssa, Suomessa , Brasilia ja Yhdysvallat, ja avautua muille maille, joissa padel syntyy.

2019 on jo lupaava vuosi, koska päivämäärät World Padel Tour mukaan lukien uudet maat. Alfredo Peñalver, Bullpadel on merkittävä toimija padel ja haluaa pysyä sellaisena. Pitch-rakentajat ottivat yhteyttä tuotemerkkiin saadakseen klubien ja pelaajien laatutodistuksen ja Akatemian padel Bullpadel lyö vetoa tulevista sukupolvista.

Ainoa pieni haittapuoli:

Aivan liian monet tuotemerkit ovat tulossa padel verrattuna kasvuun padel maailmassa.

Suuret kaverit pitävät kiinni, mutta emme halua nähdä useiden yritysten lopettavan.

Toivokaamme, että padel kehittyy edelleen kaikkien hyväksi.

Alfredo Peñalver päättelee.

Lähde: cmdsports

[box type = ”info” align = ”” class = ”” width = ””] Lisätietoja:

  • BULLPADEL RANSKA / MONACO: SUNSPORTS MC
  • posti: ncollange@monaco.mc  puh: 0660256389 [/ laatikko]
Julien bondia

Julien Bondia on opettaja padel Teneriffalla (Espanja). Kolumnisti ja neuvonantaja, hän auttaa sinua pelaamaan paremmin opetusohjelmiensa ja taktisten/teknisten artikkeliensa kautta padel.