Esitettyään meille etenemissuunnitelmansa vuodelle 2024 a poikkeuksellinen webinaari, viime helmikuun 23, Doinsport tekee edelleen suuren loisteen seuraohjelmistojen maailmassa. padel vuoden 2024 alussa.

Muistutuksena, Doinsport työskentelee päivittäin klubien kanssa padel tunnetuin vuodesta 2018 (Iso Padel, Padel Horisontti, Padel areena, Kaikki peliin Padel, Grenoble Padel, Etelä Padel, Mouratoglou Country Club, TC La Chataigneraie…). Yhtiön kotipaikka on Marseille, ja se on riveissään 20 henkilöä, joista 10 IT-kehittäjää kehittää ratkaisua jatkuvasti.

He ehdottavat täydellinen ratkaisu klubin hallinnon optimoimiseksi:

  • Hallintaohjelmistot (varaukset, jäsenet, tilaukset, hyvitykset, raportit).
  • White Label Player -sovellus (varaukset, kumppaneiden haku).
  • LNE standardoitu kassakone.
  • Kulunvalvonta ja valaistus autonomisille alueille (koodi, RFID, QR-koodi).
  • Valmentajien, ryhmätuntien ja akatemian hallinta.

Erittäin dynaaminen ensimmäinen neljännes

Doinsport on kokenut erittäin voimakkaan kasvun vuoden 2024 alussa. Itse asiassa sen perustaja ja kaupallinen johtaja Nicolas Cassignol todistaa: "Tammikuun 1. päivän jälkeen olemme allekirjoittaneet yli 40 uutta seuraa padel. Tunnemme todella markkinoiden räjähdyksen päivittäin. Yhä useampia projekteja ollaan perustamassa kaikkialla Ranskassa, ja olemme tietysti iloisia nähdessämme tämän."

Todellakin, padel kokee häikäisevän kasvun Ranskassa. Useiden lähteiden mukaan (Padelonomics, FFT), nämä ovat jo Vuonna 150 rakennetaan 2024 uutta kenttää.

Näistä uusista asiakkaista voidaan mainita mm Padel Kenttä Lescarissa, stadion Caenissa, PadelMax Saint-Lossa, PadelLeiri Achèresissa, Padel 95, Pontoise, La Bulle Padel Club Toursissa. Se tulee vahvistaa Doinsportin jo vakiintunutta läsnäoloa Ranskassa kuten alla oleva asiakaskartta osoittaa: 

DoinSport Ranskassa

Painopiste asiakaspalvelussa

Vuoden ajan Doinsport on perustanut tukipalvelun kolme kokopäiväistä henkilöä voidaksemme vastata mahdollisimman nopeasti ja tehokkaasti klubien eri pyyntöihin.

Asiakkaat arvostavat tätä muutosta suuresti, kuten CES (Customer Effort Score) -tutkimus osoittaa. Jälkimmäinen mittaa sitä, kuinka helposti asiakkaat pystyivät saamaan tyydyttävän vastauksen pyyntöönsä vuorovaikutuksessa tuen kanssa.

100 asiakkaasta Vastannut suoraan tähän kysymykseen 1. tammikuuta 2024 lähtien, sai tukea arvosana 6,4/7.

DoinSportin asiakaspalveluluokitus

Voit pyytää niitä osoitteessa support@doinsport.com tai vihjelinjalla osoitteessa 0413944380.

Tunnisteet