Padel Magazine puhui markkinointijohtaja Elise Remarkin kanssa Cupra Ranskassa keskustellakseen brändin tulevaisuudesta ja Padel Ranskassa.

 

Elise huomautus: ”Cupra on lähtenyt liikkeelle padel useiden vuosien ajan kansainvälisellä tasolla, ja kumppanuuksia on käynnistetty Espanjasta erityisesti Belasteguinin kanssa. padel kansainvälinen ja Cupra-lähettiläs.

Fernando Belasteguin, lentopallo, Wilson Bela X Cupra

Koska brändi kasvaa nopeasti, tämä luo rinnakkaisuuden padel joka myös kehittyy erittäin voimakkaasti. Oli luonnollista, että Cupra kääntyi padel, kertomalla itsellemme, että Ranskassa oli jotain, jonka varaan voimme rakentaa.

”Cupra ilmentää suorituskyvyn ja itsensä ylittämisen arvoja, jotka sopivat yhteen padel"

Padel Magazine : Mikä voisi yhdistää padel Cuprassa? Miksi Cupra valitsi padel eikä muuta urheilua?

Elise Remark: " Olemme onnekkaita, että olemme saaneet perehtyä Casan kuriin Padel alusta alkaen ja tänään Pyramides-klubilla, jonka avulla voimme näyttää osaamisemme mahdollisimman monelle ihmiselle. Itse asiassa Cupra oli kiinnostunut padel useista syistä jo siksi, että Cupralla on suorituskyvyn ja itsensä ylittämisen arvot, jotka luonnollisesti sopivat yhteen Padel korkea. Se on tieteenala, joka kasvaa jatkuvasti ja on melko riippuvainen, ja huomaamme sen Cupran kanssa, koska keskitymme nautinnon ja suorituskyvyn etsimiseen.

Emme etsineet globaalia esittelytilaa, jota muut brändit ja muut valmistajat ovat jo ennestään ennakoineet, vaan halusimme jotain, joka vastaa DNAamme ja arvoamme ja jonka avulla voisimme luoda mukavan vaon yhdessä, joten valitsin padel ! "

”Paljon asiaa on luvassa Cupralle ja muille padel "

Padel Magazine : Puhuit Cupran kehityksestä tämän kukoistavan urheilulajin kanssa, mitkä ovat merkin tärkeimmät kehitysalueet? Cupra Padel Kiertue olisi tulossa, voitko kertoa meille siitä?

Elise huomautus: " padel on tieteenala, johon haluamme osallistua täysimääräisesti, sitoudumme 360 ​​°:n eri osa-alueisiin. padel ihmisten kanssa, jotka antavat meille mahdollisuuden ilmentää tätä kollektiivisen työn kunnianhimoa. Ajatuksena on tehdä tämä laji mahdollisimman monelle tiedoksi, ja Cupralla olemme varmoja, että se on laji, joka vetoaa mahdollisimman moniin.

Meillä on persoonallisuuksia, jotka varmasti näyttävät mainostavan tätä urheilua, tapahtumien aktivointia, sitoumuksia tietyillä kentillä ja miksi ei turnauksia. Joten paljon on tulossa Cupralle ja muille padel"

Sukupuolten monimuotoisuus keihäänkärkenä

Padel Magazine : Cupra investoi siksi padel, ja olet valinnut yhteiskoulutuksen naisen/miehen kanssa, koska aiot aloittaa Ranskassa Alix Collombon ja Ben Tison, miksi valitsit nämä kaksi pelaajaa ja miten asiat sopivat yhteen heidän kanssaan?

Elise huomautus: ”Cupra on nuori brändi, brändi, jolla on kunnianhimoa ja joka haluaa tehdä asiat toisin. Olemme jo toteuttaneet urheilun inkarnaatiostrategian urheilutähtien kanssa, ja nykyään yli 7 urheilijaa kantaa Cupran arvoja.

Ja on aivan luonnollista, että halusimme saada Ranskan suurlähettiläät padel, jotka ovat otsikoita ja joiden avulla voimme ilmentää tätä halua kehittää Cupraa ja padel Ranskassa.

Meillä oli mahdollisuus tavata Benjamin ja Alix, jotka edustavat korkeaa tasoa padel Ranskan kieli. Heidän inhimillisten ja urheilullisten arvojensa kautta ajatuksena on tuoda heidät esiin Cupra-logolla vierellään ja tiedän varmuudella, että he käyttävät brändiä parhaalla tavalla. "

Benjamin Tison Alix Collombon Cupra 2021

Haastattelu löytyy kokonaisuudessaan täältä:

Nasser Hoverini

Innostuin jalkapallosta, löysin padel vuonna 2019. Siitä lähtien se on ollut hullua rakkautta tähän urheiluun niin, että olen jättänyt suosikkiurheilulajini.