Ei ole aina helppoa tietää mitä syödä ennen peliä. padel. Yritämme nähdä selvemmin ravitsemusasiantuntijamme Thibault Perreonin kanssa MondayBoxista!

Erilaiset tavat yksilöstä riippuen

Tänään on selvää, että ravitsemus ei ole välttämättä jalkapalloilijoiden huolenaiheiden keskipiste. padel. On sanottava, että koska aina, jokaisella on pienet tapansa, jotka voivat vaihdella täysin persoonallisuuksien mukaan. Jotkut ihmiset eivät voi niellä mitään ennen ottelua tai sen aikana, kun taas toiset tuntevat olevansa pakko syödä jotain pelätessään pahenemista, jos ottelu jatkuu.

sitten mikä ratkaisu on käytettävä hyökätäksesi otteluun parhaissa olosuhteissa? Vastaa ravitsemusasiantuntijamme Thibaultin kanssa.

Ensimmäinen huomioitava asia on, että olemme kaikki erilaisia ​​ja että kehomme sopeutuu eri tavalla tilanteesta riippuen. Ruoansulatus voi todella vaihdella organismista riippuen, ja tärkeintä on oppia tuntemaan itsesi täydellisesti, jotta vältetään virheet, joilla voi olla seurauksia lopputulokseen.

Tärkeät kohdat

Kaikesta aiemmin sanotusta huolimatta voimme suositella useita tärkeitä asioita ennen ottelua tai kilpailua:

  • Nesteytys on olennainen tekijä suorituskyvyssä ja se myös vähentää huomattavasti loukkaantumisriskiä. Et voi tehdä pahempaa virhettä kuin saapua kentälle janoisena tai suorittaa täysi ottelu juomatta tippaakaan vettä! Pieni kärki, jos sinulla on painavat jalat ja tunnet kouristukset tulemaan, mieluummin kuohuviiniä ja voimakkaasti mineralisoitunutta.
  • Ruoansulatuksen helpottamiseksi vältä syömistä tunti ennen peliäsi. Ihannetapauksessa sinun tulisi syödä ateriasi kaksi tai kolme tuntia ennen liikuntaa turvotuksen välttämiseksi.
  • Jos pelaat aamulla, on parasta olla kompotti, jossa on kaurapuuroa tai granolaa. Banaani (ei vihreä) on myös hieno tapa saada energian saanti ilman liian täyttä vatsaa.
  • Jos pelaat iltapäivällä, on parasta käyttää keitetyt vihannekset ja valkoinen liha tai kala hiilihydraattien kanssa. Vältä kastikkeessa tai punaisessa lihassa olevia ruokia jotka vaativat paljon pidemmän ruoansulatuksen.
  • Jos sinulla on nälkä, suosittelemme kuluttamaan joko kompotteja tai Energiapallot jotka ovat todellinen voimanpesä yhdellä puremalla. Erittäin käytännöllinen liukastua pussiin ja ottaa se sivumuutosten aikana.

Maanantai-laatikon energiapallot

Voit esimerkiksi käydä pikakierroksen sivustolla mondaybox.fr jotta sinulla olisi ihanteelliset välineet hyökätä otteluihisi parhaalla mahdollisella tavalla.

joukkue Padel Magazine yrittää tarjota sinulle vuodesta 2013 parasta padel, mutta myös tutkimuksia, analyyseja yrittää ymmärtää maailman padel. Pelistä urheilun politiikkaan, Padel Magazine on palveluksessasi.

Tunnisteet