LiveXperience kehittyy, ja klubit ovat tämän kehityksen ytimessä. Tässä on katalonialaisen yrityksen lehdistötiedote.

Näkyvyys seuroille

Yrityksen video- ja maalintekijäratkaisun tunnussana LiveXperience on yksinkertainen: meidän on tarjottava seuroille mahdollisimman suuren näkyvyyden niiden perustamiseen, hinnasta riippumatta! 

Ei ihme, kun tiedämme molempien kumppanien taustat, sillä he itse ovat olleet keskuksen johtajia vuodesta 2016 lähtien Perpignanissa 1600 m2 sisäpihoillaan. 

Kokemus, joka väistämättä tuntuu Katalonian yhteiskunnan tarjoamissa palveluissa. 

Vuoden 2020 lanseerauksesta lähtien, 4 vuoden toiminta- ja kehitysjakson jälkeen omassa kompleksissaan, ratkaisu on ristiriidassa markkinoiden kanssa. 

Yrityksen logo ei näytä kovin paljoa antavan ylpeyden paikkansa tätä lähes valkoista etikettiratkaisua tilaaville keskuksille sekä niiden omille yhteistyökumppaneille. 

"Pelaajat tietävät hyvin vähän brändistämme, ja se on tavoitteemme" vitsailee Vincent, LiveXperiencen toinen perustaja.

"Haluamme tarjota ainutlaatuisen palvelun, jonka avulla manageri voi yhdistyä brändinsä, keskuksensa ympärille ja korostaa turnauksiaan ja tapahtumiaan mahdollisimman hyvin". 

live-kokemusottelu

Monikanavainen ratkaisu, joka kehittyy! 

Täydentääkseen jo olemassa olevia lähetyskanavia, eli live-toistoa ja toistoa klubitalolla sekä toistoa asiakkaan verkkosivuilla, kehitystiimit viimeistelevät parhaillaan uutta ominaisuutta: suoratoisto sosiaalisessa mediassa (Facebook ja YouTube). 

Täydellinen uudelleenlähetys, joka sisältää pelaajien nimet, ottelun tuloksen, syöttöjoukkueen sekä keskuksen ja sen kumppaneiden logon ! 

"Oletko huomannut katsojien kommentteja verkkolähetyksen aikana?" Mikä on tulos, kuka pelaa ketä vastaan? Halusimme korjata sen" Jérôme, toinen perustaja, kertoo meille.

Kiva kohokohta keskukselle ja ennen kaikkea toiminnallisuus, jonka avulla jälkimmäinen voi helposti ansaita rahaa ratkaisun hankintaan liittyvällä sijoituksella. 

”Kun kehitämme uusia ominaisuuksia, kysymme aina itseltämme, onko siitä hyötyä meille, keskusjohtajille. Tämä auttaa meitä osoittamaan tuotteen aina oikeaan suuntaan.” Jérôme tunnustaa meille.

Upea ominaisuus on siis tulossa kruunaamaan vuoden 2021 vahvan kasvun yritykselle, ylittäen nyt 100 varusteltua toimipistettä Ranskassa, Belgiassa, Sveitsissä ja Luxemburgissa. 

Hänen nimensä perusteella voimme arvata hänen espanjalaisen ja italialaisen alkuperänsä. Lorenzo on monikielinen intohimoinen urheilu: journalismi kutsumuksesta ja tapahtumat palvonnan kautta ovat hänen kaksi jalkaansa. Hän on kansainvälinen herrasmies Padel Magazine. Näet sen usein erilaisissa kansainvälisissä kilpailuissa, mutta myös Ranskan suurissa tapahtumissa. @eyeofpadel Instagramissa nähdäksesi hänen parhaat kuvat padel !

Tunnisteet