Kollegamme ko Padelonomiikka suoritti 300 pelaajan kyselyn selvittääkseen, mitkä mailamerkit olivat myydyimmät Ranskassa.

Ja ilman varsinaista yllätystä huomaamme, että ostat pääasiassa alan raskassarjan valmistamia palasia.

Huomaa, että tämä on varmasti puolueellinen todellisuus siinä mielessä, että he ovat usein "riippuvaisia". padel ja keskitason +/edenneet pelaajat, jotka vastaavat tämäntyyppiseen kyselyyn. Näin ollen massa ei vaikuta ja voi selittää tietyt tulokset ristiriidassa paikan päällä olevan todellisuuden kanssa. Mailien hierarkia padel myydään näin ollen täysin ylösalaisin.

Ylhäältä löydämme Babolat, ranskalainen alun perin tennikseen erikoistunut brändi, joka sponsoroi yhtä karismaattisimmista pelaajista, joka oli pitkään maailman ykkönen: Juan LeBron.

Takana löytyy kaksi merkkiä "100% padel" nox et Bullpadel, jotka luottavat myös tähtiin padel, mukaan lukien tietysti Tapia ensimmäiselle ja Paquito Navarro toiselle.

Seuraa tarkasti Head et Kuikma. Itävaltalainen tuotemerkki on tehnyt itselleen mainetta padel eikä vain houkuttele tennispelaajia. Ensin Belan ja Sanyon kanssa ja nyt Arturo Coellon, Paula Josemarian ja Ari Sanchezin kanssa, Head on aina osannut luottaa erittäin korkean tason pelaajiin tehokkaan viestinnän luomiseksi.

Decathloniin kuuluva Kuikma on puolestaan ​​vakiinnuttanut asemansa alan maisemassa padel maailmanlaajuisesti palasin ansiosta lyömättömällä hinta/laatusuhteella.

Toisin kuin muut tennisjättiläiset, kuten Babolat et Head, Dunlop et Wilson tällä hetkellä näyttää olevan alhaisempi suosio tämän tutkimuksen mukaan. Ja kuitenkin, Wilson on arki-läsnä maisemassa padel ranskalainen ja eurooppalainen. Tästä syystä meidän on asetettava tämän kyselyn tulokset perspektiiviin, koska kiistatta kuningas Belan hahmona Wilson on korin kärjessä.

Huomaamme myös, että legendaariset brändit pitävät Black Crown ou StarVie jäävät jälkeen mailojensa laadusta huolimatta.

Brändit tekevät nimeä myös Ranskassa: ajattelemme ruotsalaista brändiä Oxdog, portugalilainen tuotemerkki Cartri tai merkki, jolla on suuri historia, Varlion.

Lopuksi ajattelemme ranskalaista brändiä, Tekninen kuitu, jolla on tällä hetkellä vaikeuksia vakiinnuttaa asemaansa, vaikka olemmekin epäilemättä nähneet selvän kehityksen viimeisen vuoden aikana.

Toisaalta huomaamme, että tietyt merkit, joiden oletetaan olevan urheilun raskassarja, puuttuvat ranskankielisiltä markkinoilta. Ajattelemme välttämättä Asics tai Puuma suurista investoinneista (Pablo Lima, Momo Gonzalez, Victoria Iglesias jne.) ja merkittävästä jakeluverkostostaan ​​huolimatta. Lisäksi Asics luopui tapauksesta melkein 2 vuotta sitten.

Muista, että tämä kysely tehtiin 300 henkilölle, jotka eivät välttämättä edusta markkinoita. padel Ranskassa ja että nämä luvut ovat viitteitä. Suorittamalla saman kyselyn muiden ammatinharjoittajien kesken voisimme todellakin saada hyvin erilaisia ​​tietoja.

Jos etsit parhaita lumikenkimerkkejä seuraavaa ostostasi varten, älä epäröi mennä ja valmistaa toinen hakemisto !

Etkö tiedä mistä ostaa palasi? Tule katsomaan meidän kumppanikauppoja !

Joukkue Padel Toukokuu

joukkue Padel Magazine yrittää tarjota sinulle vuodesta 2013 parasta padel, mutta myös tutkimuksia, analyyseja yrittää ymmärtää maailman padel. Pelistä urheilun politiikkaan, Padel Magazine on palveluksessasi.